نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | جون 19, 2008

فایل صوتی قضیه تجاوز در دانشگاه زنجان – بازبینی یک اتهام

آمار وبلاگ من یکی تو این چند روزه خیلی بالا رفت. اکثر قریب به اتفاق مراجعه‌کننده‌گان عزیزم روی لینک دانلود فیلم کلیک کرده بودند. اما قضیه این بود که اون خانم توی فیلم میگفتند با خودش یک ضبط صوت همراه داشته. شما تونستین فایل صوتی مربوط به اون ضبط رو تو اینترنت پیدا کنین؟

امروز فکری از سرم گذشت که من رو خیلی ترسوند. چون نتونستم اون فایل رو پیدا کنم. میدونم ما اسیر یکی از بدترین و متأسفانه قدرتمندترین مافیاهای جهان هستیم. اتحاد جماهیر اسلامی ایران. میدونم چقدر به حق این مردم ظلم و ستم میشه. میدونم بارها مردم بیگناهی سر خشم مردمی که اونها هم بیگناه بودند زیر پاهای انقلابیون زمین خوردند و له شدند.امروز فکری از سرم گذشت که من رو خیلی ترسوند. نگاه مرد توی فیلم توی ذهنمه. اومدم اینجا بگم به عنوان یک شهروند شاهد اون فیلم تنها دیدم که اون مرد توی اتاقی به فاصله چند متر از اون دختر ایستاده بود. دختر بیحجاب بود. صورتش مشخص نبود. دوید روسریش رو برداشت و رفت. مرد توی فیلم یقه‌هاش بالا و نا مرتب بود. مدام مثل مرغ پرکنده به اینور و اونور میرفت و نمی‌دونست چکار کنه. وقتی دید مانع از خروجش میشند گفت آقا خجالت بکشین. همین. من اینارو دیدم.

البته وقتی عکس مددی رو توی وبلاگم گذاشتم دقیقا احساس میکردم اون یک جانی متجاوزه. اما الان فکر میکنم فقط فکرمیکنم فقط و  فقط فکرش من رو نگران میکنه که اگه یک معاون تحت فشار برگه انحلال انجمن اسلامی رو امضا کنه تا همه‌چیز به گردن خودش بیافته و مرکز خشم و کینه دانشجوها قرار بگیره. اگه یه دانشجو که اونهم از معاون کینه بدل داره وارد اتاقش بشه که با اون صحبت کنه بعد به طرف معاون بره سری یقه پیرهن معاون رو بهم بریزه روسری خودش رو در بیاره و داد بزنه که بچه‌ها بیاین داخل فیلمشو بگیرین!…

کاش بچه‌های دانشگاه دست‌پاچه نبودند. کاش میزاشتن این مددی حداقل پیرهنش رو کامل دربیاره که دیگه جای شک نباشه. بهرحال وظیفه خودم میدونستم بیام بگم همه چیزهایی که من از طریق فیلم دیدم اونقدر نیست که به مددی هیچ اتهامی بزنم هرچند از اون و همه دارودسته‌اش متنفرم. من اونجا توی اتاق نبودم. من حاضرم اینجا توی این وبلاگ به نفع دانشجوهای مظلوم ایران بنویسم و خواهم نوشت. من طرف دانشجوهام. دوست داشتم دانشجوها حسابی مچ مددی رو میگرفتند. اما شخصا اطلاع بیشتری از اتفاقی که افتاده ندارم و اتهاماتم رو از مددی شخصا پس میگیرم.

متشکرم. حالا باید گوش بزنگ باشیم که حکومت بعد از آروم شدن اوضاع برای انتقام گیری کسانی رو که توی اون فیلم دیده میشدند به زندان نندازه. کسی چه میدونه شاید خود ما وبلاگ نویسها هم سر این قضیه زندانی بشیم.

پی‌نوشت:

توی فیلم دیده میشه مددی به طرف پرده‌های اتاق میره و طناب اونهارو دست میزنه (شاید برای باز کردن پرده‌ها)

پی‌نوشت:

معمولا در اتاق معاون دانشگاه منشی دفتر هم حضور دارد. اما در این فیلم که منشأ اتهامات به این آقاست ایشون با دختر کاملا تنها بنظر می‌آیند.

پی‌نوشت:

یکی از دوستان از قرار تو کامنت گفته که آمار مددی به گفته وبلاگ نویسان دانشگاه زنجان از قبل هم خیلی خراب بوده. من هم در یکی از کامنتهای سایت خبرگذاری امیرکبیر خوندم که ایشون چند ساعت دختران رو در اتاق کارشان ارشاد میکردند! به امید رسواییهای بیشتر از همه سران.


پاسخ

  1. آریو جان هنوز برای نظر دادن زوده. هم بر ضدش و هم برعکس

    نه مدارک کافی هست و نه هیچ چیز دیگه. برای همین بهتره فعلا در این زمینه سکوت اختیار کرد.

    لایک

  2. نمی دونم. اما به نظر من کفه اتهام از کفه تبرئه خیلی سنگین تره. و دانشجوهای زنجان هم که احمق نیستند. 3000 نفر آدم که مددی رو از قبل می شناختنو الان هم باور کردن که همچین آدمیه. حتما برای خودشون دلایلی دارن. تو وبلاگاشون ازش نوشتن… حتی می گن بسیج دانشجویی هم گفته این آدم به فساد اخلاقی شهره بوده…نمی دونم! حتی خود مددی هم نتونسته از خودش دفاع کنه. چهره اش تو فیلم شبیه آدمی که گناهشو پذیرفته و دنبال یه راه فراره.

    لایک

  3. چشم الان درستش می کنم. تقصیره اینترنت داغونه.

    لایک

  4. دوست عزیز انتظار داشتی بذارن هر کار میخواد با دختره کنه بعد برن تو ؟ تازه خودش اعتراف کرده الان هم بازداشته …
    فایل صوتی هم در اختیار حراست و مراجع قانونی قرار گرفته .
    منشی در اتاق نبوده چون ساعت 7 شبه !
    هر دو در بیرونی اتاق هم قفل بوده که بچه ها شکستن رفتن تو .
    —————————————————————————-
    جدی میگی؟
    اگه اینطور باشه که این مددی دیگه خیلی ولد …. .
    اما شنیده‌بودم ۷ بعد‌از ظهر دختره اونجا بوده. جدن باید پرسید وقتی قسمت اداری دانشگاه ساعت ۳ جمع میکنند میرند این مددی ساعت ۷ شب با دختره چیکار داشته و چرا؟
    اما اینکه خودشم اعتراف کرده دیگه نشون میده که حتی یه اپسیلون هم نباید به این حکومت و دارو دستش اعتماد کرد. مرسی از اطلاعاتت.

    لایک

  5. […] فایل صوتی قضیه تجاوز در دانشگاه زنجان – بازبینی یک اتها… آمار وبلاگ من یکی تو این چند روزه خیلی بالا رفت. اکثر قریب به اتفاق […] […]

    لایک

  6. […] فایل صوتی قضیه تجاوز در دانشگاه زنجان – بازبینی یک اتها… آمار وبلاگ من یکی تو این چند روزه خیلی بالا رفت. اکثر قریب به اتفاق […] […]

    لایک


بیان دیدگاه

دسته‌بندی