نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | اوت 8, 2008

خیابانی! تو گند زدی به المپیک. ر…ی به اعصاب ملت!

بله شاهد یکی از زیباترین لحظات المپیک در جهان و بهتره بگم یکی از غنی‌ترین به‌لحاظ فرهنگی و مدرن‌ترین به لحاظ تکنولوژیکی افتاحیه المپیک جهان بودیم. المپیک سرزمین الکترونیکی. المپیک مردم بیشمار چین. و اونوقت:

هروقت یه تیکه لنگ یا پاچه یکی از جماعت نسوان اومد گوشه تصویر خیابانی با هیکل نخراشیدش میپره وسط اعصاب آدم پیاده روی میکنه:

به درو دیوار نگاه میکنه انگار دنبال چیزی برای گفتن میگرده

صفحاتش رو ورق میزنه انگار این داره المپیک رو اداره میکنه

از دیوار پشت سرش و شکلی که روی اونه حرف میزنه انگار پسر بچه ۱۳ سالست و با دیدن شکم یه زن خجالتی میشه!

با دو پیرپاتال با دو جفت لاله گوش ترکیده حرف میزنه ولی هرچی از گذشته اونا میپرسه میگن یادمون نمیاد!

یادآوری میکنه که بله شاهد صحنه‌های المپیک هستیم! من فکر کردم شاهد صحنه‌های فیلم ز هر ه هستیم!

بابا حالا یه دیقه تیکه بود اقلا یه طبیعتی گلی چیزی اصلا یه صفحه سیاه نشون میدادین نصف مراسمو به … داد. خیابانی تو اعصاب ملت رو چرخ گوشت کردی. ده برو بزار راحت باشیم! آقا د یش ماهو اره دست دوم سراغ ندارین؟ بخدا دیگه خسته شدیم از دست سانسور. زدیم به سیم آخر!

Responses

  1. خدا رو شکر من ندیدم که اعصابم هم خورد نشه

    دوست داشتن

  2. اگه تونستی فیلمیشو گیر بیاری به من هم بگو!!!

    دوست داشتن

  3. من که خیلی وقته تلویزیون رو بی خیال شدم.
    همین اینترنت نفتی هم بهتر از اونه.

    دوست داشتن

  4. سلام!
    خیلی خوشحال شدم که یه چیز به درد بخور نوشتم!
    خیلی هم خوشحالم که رد پای شما تو نظرتون باقی بود چون با کمال پررویی باید بگم که آدرس وبلگتون رو یادم نبود.
    این وبلاگ رو http://www.clinicsara.blogspot.com کم سر می زنم و ببخشید که انقدر دیر!
    متاسفانه چاقی بعد از همچین ورزشهای سنگین و ناگهانی و بدتر از اون ناگهانی رها کردن به دلیل زندگی روزمره خیلی شایع هست.
    این مطلب بالا هم خیلی خنده دار بود! می دونستم خیابانی مایه خنده ملت خواهد شد! حیف ما اومدیم کلاس بذاریم از ماهواره دیدیم!
    چقدر پشیمونم!

    دوست داشتن

  5. راستی پست جدید رو هم یه نگاه بنداز!

    دوست داشتن

  6. دوست داشتني مي نويسي… اين درد همه ما هاست… همه ما دهه شصتي ها

    دوست داشتن

  7. من که 2 روز قبل رفتم ماهواره گرفتم و خیال خودم رو راحت کردم.

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

