نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | اوت 24, 2008

یه مامان خوب!

داشتم از بیمه برمیگشتم و ناامید و عصبانی بودم. کارفرما تو 1 سالی که براش کار کرده بودم فقط 2ماه اول حق بیمه برام ریخته بود. تقصیر خودم بود. نمیدونم چرا اون موقع فکر میکردم به سابقه کار بیمه ای احتیاجی ندارم و خودم بهشون گفتم دیگه بیمم نکنند. از این ناراحت بودم که سابقه کار برام فقط 2ماه حساب میشه. داشتم با این فکرها میومدم بیرون که دم یک دستگاه عابر بانک دیدم مادری به پسرش میگه: بیا بریم. دیر شد. الان صاحبش میادها! بیا دیگه خراب میشه. پسر بچه کنجکاو در حالی که تند تند دکمه های عابربانک رو میزد میگفت: نگاه کن مامان. داره کار میکنه. یه چیزایی نشون میده. و در همین حال با نگرانی اطرافش رو میپایید.

یه فکری به سرم زد. کیفم رو محکم تو دستم فشردم سرمو بالا گرفتم از پشت به پسر بچه نزدیک شدم و با صدای کلفتی گفتم: چی شده آقا؟

برگشت عقب و با تعجب و حیرت نگاهی به من کرد و پرید بغل مامانش!

مامانه گفت ببخشید آقا دیگه تکرار نمیکنه دعواش نکنین. بعد دست بچشو گرفت و درحالیکه میرفت گفت: خیلی ممنون!

ذوق مرگ شدم!

Responses

  1. خوب حالا بهت بگم که من چندین و چند سال سیبیل می زاشتم. الان هم البته گهگاهی می زارم. سیبیل های من هم خوب حالت جالبی نداشت و جلوی هر بچه ای که می ایستادی می ترسید. یک روز نمی دانم کجا بودم. شاید در سوپر مارکتی یا چیزی در همین مایه ها. یک بچه بود که چند چیز را سرخود برداشته بود و هرچقدر مادر اصرار می کرد سرجایش بگذار گوشش شنوا نبود.

    نزدیکشان که شدم یک دفعه تا مادر چشمم به من افتاد به بچه گفت.. ببین .. اگر نزاری سر جاش آقا دزده می دزدتت !

    خوب در نظر بگیر که من هاج و واج مانده بودم الان این دزد این وسط کیست و البته کس دیگری هم غیر از من آن اطراف نبود. بچه یک نگاهی به من کرد و زد زیر گریه!

    باقی اش هم بماند!

    دوست داشتن

  2. برای بیمه متاسفم اما خب تقصیر خودت بوده، اما خاطره جالب بود

    دوست داشتن

  3. سلام
    تازه و ازطریق گوگل با وبلاگ شما آشنا شدم. موفق باشید

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

