نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | اوت 29, 2008

خود غلط بود آنچه می‌پنداشتیم

۱۰ سال اینور اونور کار کردم. از بچگی کار کردم. خیلیا حقم رو خوردند. خیلیا کارشونو کردم پولمو ندادن. خیلیا سر کارم گذاشتن. خیلیا برام حرف در آوردند. خیلیام مثل آدم رفتار کردند. اما خوب. گفتم برا من دیگه بسه. برم جایی کارمند بشم. پشت میز کار کنم.

حالا مگه پیدا میشد؟ بمن کار ندادند. همه جا جوابم کردند. الکی ۹روز سر کارم گذاشتند بعد نه حقوق دادند نه قرار داد بستند.

کاریابی رفتم گفتن دانشجو نباید باشی. تازه چک باید بدی ۲۰۰هزار تومان.

خسته شدم از دنبال کار گشتن. برگشتم دنبال پروژه. بهم ندادند. گفتن آشنا نداری. پارتی نداری. از کجا معلوم از پسش بر بیای.

خودم یه مداری طراحی کردم افتادم دنبال تولیدش بهم وام ندادند. گفتند به هیچکی وام نمیدیم اما دروغ میگن مثه …گ.

برگشتم پیش اوستام. گفتم بی‌پولم. گفت اون طرحتو بساز خودم دوتا ازت میخرم. بعد بازم بساز میزارم مشتریا میبینن خوششون میاد میخرن. گفت بیا کار فلان دانشجو رو انجام بده از هیچی بهتره. گفت وایستا مغازه پروژه دانشجویی کم کم داره میاد.

بازم اوستام.

خیلی سختی کشیدم این تابستون. همه نقشه‌هام از بین رفت. بسکه غصه خوردم نزدیکه مریض بشم. اشتباه کردم. همون کارکردن سابق پیش اوستام خوبتر بود. همون پروژه دانشجویی بستن. یه بچه جهان سومی حق نداره پاشو از گلیمش درازتر کنه.

بعضی وقتها خواب میبینم دارم احمدی‌نژاد رو میکشم!

Responses

  1. مانده ام در انتظار این غبار بی سوار
    دریغ کز شبی چنین پرنده پر نمیزند

    دوست داشتن

  2. salam!
    bale daghighan ghalat bood anche mipendashtim…
    emsal hamintori bood baraye man!
    any way!
    man zendam hanooz!
    mamnoon negaran boodin!

    دوست داشتن

  3. rast migi … bishtare in vaziyat taghsire in ahmadinejade ………!

    دوست داشتن

  4. سلام خوبی آریو جان؟
    این مطلبی که گذاشتی مال خودته ؟
    اگه اینطوره از اون طرف مدیریت فکر رو مینویسی از این طرف اینو ؟!
    ضد و نقیض حرف میزنی ها !
    من فکر کردم تا حالا خیلی پیشرفت کرده ای…
    ببین دوست داشتی باهم بیا چت کنیم خیلی دوست دارم باهم سر همون مساله مدیریت فکر صحبت کنیم یک عالمه سوال دارم ازت
    آخه خودم هم میخوام هدفگذاری کنم حالا واست بعدا توضیح میدم
    آیدی من توی ایمیلم هست
    منتظرم ها !
    شاد و موفق باشی

    دوست داشتن

  5. بدون پاری تو این مملکت هیچ جا دستت بند نمیشه.

    دوست داشتن

  6. […] عقاید شخصی بدون اینکه از سوی کسی مسخره بشم! مخصوصا این پست که دقیقا وصف حال من هست. فقط ای کاش میتونستم یه وبلاگی […]

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

