نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | سپتامبر 2, 2008

ماه رمضان و فراموشی خوشمزه!

عصری داشتم له له میزدم عین هاپو زیونم رو از دهنم آورده بودم بیرون تکون میدادم و با کامپیوتر مشغول بودم که یکهو کامپیوتر هنگ کرد. آقا من هروقت از دست یه نرم‌افزار تجاری مجبورا از لینوکس میام تو ویندوز این هر ۵ دقیقه یخ زدن ویندوز تو اعصاب من پیاده میره (واقعا شما چجوری این ویندوز Xp رو تحمل میکنین؟) بگذریم تا ویندوز خودش کار خودش رو درست کنه بنده رفتم یه سر آشپزخونه و تا تونستم آب خوردم که مشکل تشنگیم حل شه. بعد خونسرد اومدم بیرون مادرم رو دیدم که سبزی پاک میکرد. یهو دوتا دستمو گذاشتم دم دهنمو دولا دولا عین گربه چپیدم تو اتاقم.

خدا منو ببخشه. یادم نبود چیکار کنم.

ولی خوب، کیف داد!

Responses

  1. نوش جون

    دوست داشتن

  2. خوشبحالت من هیچ وقت یادم نمیره

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

