نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | سپتامبر 13, 2008

همکاری کودکان با گشت ارشاد!

شب که تو مغازه دوستم نشسته بودم دیدم گشت ارشاد نگه داشته و چند‌تا بچه کوچک سرشان را داخل ماشین کرده و با گشت ارشاد صحبت میکنند! اولین فکری که به ذهن من و دوستم رسید این بود که لابد لباس این بچه‌ها باعث شده بقول نیکاهنگ، نرم‌افزارشان تبدیل به سخت افزار بشه و خلاصه الان هست که این آدم‌رباهای باج بگیر چندتا بچه رو با مشت و لگد پرت کنند داخل ماشین و ببرند. اما بعد که بچه‌ها با خوشحالی چند تا کاغذ و خودکار از گشت ارشاد گرفتند و راه افتادند تعجبمان بیشتر شد. مدتی نگذشت که به مغازه آمدند. آقا خودکار دارین؟!؟

برا چی میخواین؟ میخوایم شماره ماشینهایی که دختر و پسر سوار هستند رو بنویسیم بدیم به گشت ارشاد!

به یکی از این بچه‌ها که حدودا ۱۰ ساله بود گفتم اینکار یعنی دستمال زدن. یعنی جاسوسی. نکن اینکارو پسر. به این میگن مملکت فروشی. این آخری رو انگار اصلا نفهمید یعنی چه چون برگشت با هیجان و غرور گفت من مملکت رو میفروشم!

—————————————-

پی نوشت: دیشب یعنی حدود 3 4 شب بعدش دوباره مغازه دوستم بودم. اون بچه ها اومدن مغازه. من گفتم سلام گشت ارشاد! منم دستگیر میکنی؟ یکیشون خیلی مودبانه گفت سلام. اون یکیهم گفت ما دیگه از آدم فروشی دست برداشتیم.

گفتم دمت گرم خوب کاری کردی. یه دست لوطی هم باهاشون دادم.:)

Responses

  1. این دیگه خیلی قشنگ بود از بچگی مغز بچه رو با بدترین صفت ممکن پر می کنند.
    —————————————————————————-
    کدومش قشنگ بود؟ بچه یا صفت بد یا نوشته ی انتقادی من؟

    دوست داشتن

  2. آخه بچه ی بیچاره چی می فهمه؟ باید با زبون ساده تر و قابل فهم تر براش توضیح می دادی. اونها هم مسلما از خانواده هایی بودن که پدر و مادر هیچ وقت زبان به گلایه از مملکت جلویشان باز نکرده بودند. برای همین با عشق و علاقه دنبال کار پلیس بازی بودند.

    شستشوی مغزییست دیگر.
    —————————————————————————-
    راست میگی. حقیقتی که در مورد من هست اینه که اصلا نمیتونم با بچه ها ارتباط برقرار کنم.

    دوست داشتن

  3. جدا؟! این مدلشو ندیده بودیم دیگه. متاسفم. البته در مورد فروختن مملکت موافقم. شخصا فروش که هیچی.. یه چیزیم میدم منو از شرش خلاص کنن
    —————————————————————————-
    درست میگی. راستش برنامه تقریبا همه ما برای زندگی اینه که درس بخونیم ایشالله بریم خارج. غیر از اینه؟

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

