نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | اکتبر 15, 2008

آقای حسین درخشان! بعد از این هرچی به من فحش بدی به خودت گفتی!

من طرفدار مسیح علی نژاد هستم. مقاله‌ای تو وبلاگش نوشته و از حسین درخشان انتقاد کرده:
http://masihalinejad.com/?p=140
بعد حسین درخشان هم تو وبلاگش مطلبی نوشته و خوب جواب مسیح رو داده. طبیعیه. اما کاری که کرده هر آدم آزاد اندیشی رو غیرتی میکنه. اون یه اسم معصومه نمی‌دونم چی چی از خودش ساخته و ادعا کرده که این اسم اصلی مسیح علی نژاده! که یعنی بگه من از همه‌چی خبر دارم و پته همه رو رو آب میریزم. بعد شروع کرده ادعاهای عجیب غریبی کرده تا از احمدی‌نژاد دفاع کنه! بلکه اینطوری از خودش هم دفاع کرده باشه. این مطلب حسین درخشان::
http://i.hoder.com/archives/2008/10/081014_017850.shtml#comments
این هم جواب من به نوبه خود:
تا الان تو عمر اینترنتیم کسی به اسم تو به گوشم نخورده بود آقای «اصغر داوودی» یا هر اسمی که برای خودت گذاشتی مثل حسین کدر یا حسین درخشان (یا هر اسمی که من هم برات بگذارم:D). اما به هرحال از این ببعد متاسفانه مقداری از حافظم بخاطر تو تلف شد.

«دوست نداری ببینی کسی مثل هوشنگ امیراحمدی که با شعار «ایران برای همه ایرانیان» خاتمی هم نتوانست هرگز به ایران سفر کند، با وجود تمام حملات کیهان و امثال آن در زمان احمدی‌نژاد سالی دوبار به ایران سفر می‌کند.»


وووووووووووه! خیلی ممنونیم که بعضی‌ها اجازه دارند به ایران سفر کنند. و بعد به غلط کردن بیافتند. مثل رامین جهانبگلو. دست کم حالا فهمدیم هرکس رئیس جمهور بشه مرزبان مملکت هم میشه و رئیس جمهوره که تو ایران تعیین میکنه کی بیاد کی نیاد!

«دوست نداری ببینی کسی مثل حمید مولانا که شهروند آمریکا و چپ و باسواد است بشود مشاور رییس جمهور.»


ببینم شمام بعد از اینکه نتونستی تو این مملکت به جایی برسی رفتی خارج و بعد از اینکه نتونستی تو خارج به جایی برسی به این عقیده رسیدی که اصلا نفس خارج رفتن یعنی که آدم باسواده و مترقی؟ باسه اینه که شهروند آمریکا بودن حمید نمیدونم چیچی دلیل باسواد بودنش شده؟ وگرنه اگر منظورت اینه که این حمید خان مشاور رئیس جمهور از فلان دانشگاه آمریکا دکترا داره که اونوقت باید بگم قبول. هرچی تو میگی قبول. انصافا مدرک دکتری علی کردان به همه ثابت کرد که اطرافیان احمدی‌نژاد چقدر باسوادند. دیگه نیازی نبود حمید نمیدونم چیچی رو به عنوان شاهد جلو میکشیدی داداشی من!

«زورت می‌آید که بپذیری کسی که رسما دستور داد زنان را به استادیوم فوتبال راه دهند احمدی‌نژاد بود، نه خاتمی مدعی حقوق زنان.»

تو داری از ایرادات یه تدارکاتچی مثل خاتمی استفاده میکنی تا احمدی‌نژاد رو بالا ببری. بله خوب. روش پیش‌پا افتاده‌ایه. اما ما فهمیدیم رئیس جمهور کلا مسئول بلیط فروشی استادیوم هم هست و اینجور اتفاقات در استادیوم فوتبال از افتخارات رئیس جمهور محسوب میشوند. هرچند هیچ‌وقت عملی نشوند!


«می‌دانم چشم نداری ببینی که کسی که جلوی دخالت آخوندهای قم و مشهد را در امور مملکت‌داری محدود کرد احمدی‌نژاد بود، نه خاتمی که شعار قانون‌گرایی می‌داد.»

ههه! خوب خاتمی خودش آخونده! این که هر بچه‌ای میفهمه تو چطور نفهمیدی؟!؟

«نمی‌توانی ببینی کسی که سیستم مالیات و سوبسید ایران را دارد وارد قرن بیست و یکم می‌کند احمدی‌نژاد است، نه خاتمی که ادعای اصلاح‌طلبی‌اش خفه‌مان کرده بود.»


خوب نفت چی؟ مافیای نفتی چی؟ فقط مالیات گرفتن از یه عده رعیت لابد به زعم شما حیف نون و سیاه و برزنگی مثل امثال من مهمه؟ شهروندان درجه یک و نژاد برتر تو این مملکت تو عمرشون مالیات دادند؟ یا همیشه بازاریانی بودند که به بهانه مالیات بر ارزش افزوده‌ای که هیچوقت عملی نخواهد شد فوری ۳٪ رو قیمت همه چیز کشیدند؟ میدونی این ۳٪ گرونی رو من الان باید بدم؟ من! نه تو که اونجا با فراغ بال از تمایلات جنسیت مینویسی. اصلا از این بازی جدید احمدی نژاد خبر داری؟

«یاد گرفته که می‌شود سالهای سال در اروپا و آمریکا زندگی کرد و شهروندی دوگانه داشت و مذهبی نبود و حتی فارسی درست حرف نزد، ولی برای انقلاب و مردم جان داد.»

جون بده ببینم؟ جون بده. تو دست آخر تو کوره آدم سوزی میمیری یا من؟
یه نکته بهت تذکر میدم. (کو گوش شنوا). تو از خاتمی ایراد گرفتی که احمدی‌نژاد رو بالا ببری. این باعث میشه عده‌ای هم از احمدی‌نژاد ایراد بگیرند تا تورو پایین بیارند. مثل این:
آقای حسین درخشان رئیس جمهوری که شما ازش دفاع میکنید اگر مسئول همه اتفاقات عجیب غریب این مملکت هست مثل ادعای رفتن زنان به استادیوم فوتبال یا اومدن فلانی به ایران سالی دوبار، پس این روهم به سردوشیهاشون اضافه کن: اسمال تیغ زن، جاکش، چاقوکش و ششلول بند معروف عفو شد! بله زمان احمدی‌نژاد.
آقای حسین خان. اینروزها آرمان هر ایرانی شهروند کشورهای غربی شدنه. این دست‌آورد اتحاد جماهیر اسلامی ایرانه. همه دارن برا تافل میخونند. همه دارن برای آیلتس میخونند. همه میخوان جی‌آر‌ای امتحان بدن. چون شنیدند یه تعداد محدودی محدودی دانشگاه‌های اروپا و آمریکا پذیرش دارند. همین. این آرزوی مردم ایران شده. همه اینجا افتادند به خارج رفتن. تو این موج رو دیدی؟ حالا بلاخره خدای ماهم کریمه. شاید منهم تونستم مثل تو از نعمت خارج رفتن برخوردار بشوم. اما میخوام دو سوالی رو مطرح کنم که همه حس ناسیونالیستی من رو کشتند. جواب این سوالات باعث شدند که من خودم رو بر خلاف ظاهر تو اصلا ایرانی نمیدونم:
۱) اگر احمدی‌نژاد رئیس اتحاد جماهیر اسلامی ایران هست پس خامنه‌ای چکارست؟ رئیس جمهور مادام‌العمر؟
۲) اگر خامنه‌ای ولی امر مسلمین هست آیا خودش مسلمانه و به خدا ایمان داره؟ چطوری میشه این امر رو اثبات کرد؟
نطامی که ازش دفاع میکنی با چسب مایع سرهم شده.
چون لازم میدونم به امثال تو تذکر بدم اعلام میکنم بحث من با تو تا زمانیه که فحش به من ندادی. بعد از اون با تو بحثی نمیکنم. این برای اینکه اگر وقت زیادی پیدا کردی خواستی به یکی مثل من جواب بدی از حالا بگم هرچی فحش دادی به خودت گفتی.

Responses

  1. آریو اسم مسیح، معصوم هست. حسین درخشان هم موردی هست که به عقیده ی من بهتره خودت رو وارد قضایاش نکنی. دستش دو ساله برای همه رو شده. این جواب های مثل تو صد تا جواب دیگه رو صدها نفر بهش دادن. خودت رو اذیت نکن.
    —————————————————————-
    چشم. کاشکی ۱ ساعت زودتر میگفتی این حرف رو. یعنی زمانی که من شروع کردم نوشتن اینهارو!
    در هر صورت الان به این نتیجه رسیدم که میشد این همه برق و اینترنت گرون رو صرف کار دیگه‌ای کرد. ارزشش رو نداشت.

    دوست داشتن

  2. *معصومه

    دوست داشتن

  3. سلام
    لطفا آیات 97 و 98 سوره نساء رو یه مروری بفرمائید .
    من قصد فرار دارم . موضوع بیشتر از اندازه بغرنج شده و واقعا از ته دل آرزو میکردم که زمانی اوضاع بهتر بشه . اما فکر نمیکنم و متاسفم که احساس میکنم این وضع هیچ وقت بهتر نخواهد شد .
    این کشتی مدت هاست که شکسته و پر آب شده ، دیگه زمان ترکش فرارسیده مگر اینکه بخواهیم تبدیل به فسیل بدبختینافیوس بشیم .
    من قصد فرار دارم و میخواهم به معنی کلمه مهاجرت کنم . یه مهاجرت واقعی و برخلاف میل باطنیم . شما من رو از وطنم راندید . پس اینجا دیگه وطن من نیست .نگوئید که فلانی از ایران رفت و هیچ کار پس از رفتنش برای ایران نکرد . ایران دیگه مال من نیست ، باشد ارث کله پدرانتان . من از شما و ایران متنفرم .
    از این خاک بدبو متنفرم . دیگه صبر کافیه ، من از اینجا میروم .
    بر آنچه که در کله اینان میگذرد لعنت .
    من قصد فرار دارم .
    ——————————————————————-

    إِنَّ الَّذِينَ تَوَفَّاهُمُ الْمَلَائِكَةُ ظَالِمِي أَنفُسِهِمْ قَالُوا فِيمَ كُنتُمْ قَالُوا كُنَّا مُسْتَضْعَفِينَ فِي الْأَرْضِ قَالُوا أَلَمْ تَكُنْ أَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَةً فَتُهَاجِرُوا فِيهَا فَأُولٰئِكَ مَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَسَاءَتْ مَصِيرًا ‌[۴-۹۷]
    آنان که فرشتگان، جانشان را در حالی که ظالم به خود بوده‌اند می‌گیرند، از آنها پرسند که در چه کار بودید؟پاسخ دهند که ما در روی زمین مردمی ضعیف و ناتوان بودیم. فرشتگان گویند: آیا زمین خدا پهناور نبود که در آن هجرت کنید؟! و مأوای ایشان جهنم است و آن بد جایگاه بازگشتی است.
    ﴿۹۷﴾
    إِلَّا الْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ لَا يَسْتَطِيعُونَ حِيلَةً وَلَا يَهْتَدُونَ سَبِيلًا ‌[۴-۹۸]
    مگر آن گروه از مردان و زنان و کودکان که ناتوان بودند و گریز و چاره‌ای برایشان میسّر نبود و راهی (به نجات خود) نمی‌یافتند.
    ﴿۹۸﴾
    چقدر قشنگ. این رو تا الان نخونده بودم. یا یادم نبود که خوندم. باید بریم.همگی باید بریم. کجاشو خدا میدونه.

    دوست داشتن

  4. قضیه مذهبی شد؟
    ——————————————–
    خوب بنظرم اغلب آدمها درست موقع مصیبت یاد خدا میافتند.

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

