نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | اکتبر 24, 2008

آزمایش هسته‌ای بم

شاید به نظر یک داستان علمی تخیلی بنظر برسد. در کویر. استان کرمان. شهرستان بم. بعد از خواندن این داستان بخاطر داشته باشید نزدیکی به پایتخت به این معنا نیست که چنین اتفاقی ممکن نیست برای شما بیافتد. مطلب زیر پس از گفتگو با برخی ساکنین شهر بم گردآوری شده و شامل اظهارات و تجربیات شخصی آنهاست. اسامی این افراد برای جلوگیری از پیگرد و مزاحمت توسط رژیم پنهان شده است.

گزارش یک آزمایش هسته‌ای به کمک مهندسین روسی

قرار است برای حفظ اهداف والای انقلاب در یک منطقه کویری دور از پایتخت و دور از نیروهای آمریکایی و دور از شهرها و روستاها گودال عمیقی حفر شده و در اعماق این گودال یک بمب هسته‌ای آزمایش شود. چه کسانی مسئول این آزمایش هستند مهندسین روسی. چه کسانی نون میخورند؟ طبیعتا سپاهیان!

عکسی از زلزله بم. به خانه‌ای که کاملا روی کامیون غلطیده توجه کنید. مثل نتیجه یک باد شدید بنیان کن.

از بد حادثه آزمایش چند کیلومتری شهر بم هست. مردم بومی مدتهاست لودرهایی مربوط به سپاه پاسداران را در یک منطقه ممنوعه نظامی مشغول حفاری مشاهده میکنند. شایعات میگویند گودال مربوطه برای دفع و سوزاندن مواد مخدر کشف شده است. سرانجام یکشب ساعت ۱۱ آزمایش انجام میشود. بر اثر آزمایش طبیعتا مقداری زمینهای اطراف میلرزند.روی سطح گودال تاحدودی پوشانده شده. با اینحال نور سفید ناشی از انفجار در تاریکی شب دیده میشود. زلزله کوچکی احساس میشود. بعضی از مردم بم از پس‌لرزه‌های احتمالی به حیاط خانه‌ها آمده و آنجا میخوابند. برخی دیگر بیان میکنند هزاران سال است در بم زلزله نیامده. پس با خیال راحت شب را در زیر سقفهای سنگین کاهگلی صبح میکنند. ساعت پنج صبح گسلهای هزاران ساله بر اثر ضربه وارد آمده میشکنند. این درحالیست که آزمایش تمام شده و مقامات سپاهی و روسها با هواپیمای توپولف از منطقه دورشده  و خرشان از پل گذشته.

۳۰۰ هزار نفر قربانیان آزمایش هسته‌ای بم!

صبح مردم شورش میکنند. سپاهیان باقی مانده در منطقه فورا دور شهر حلقه محاصره تشکیل میدهند. شورشیان را به حال خود رها کرده و از تمام سردخانه‌های خرما، یخ بار کامیون کرده به گودال آزمایش هسته‌ای میبرند. تا شب رئیس جمهور خاتمی اعلام کرده همه کشورها میتوانند به زلزله زده‌های بم کمک کنند. ماهواره‌های آمریکایی نمیتوانند نور مادون قرمز را از محل آزمایش رویت کنند چون همه سطح گودال با یخ پوشانده شده.

تا شب بین برخی زلزله زدگان چادر پخش میشود. صبح مردم متوجه میشوند برخی از چادرها نیست شده و کسانی که در آنها اسکان داده شده بودند ناپدید شده‌اند. اینها کسانی بودند که در شورش صبح روز حادثه حضور داشتند. روز بعد اجساد آنها دفن میشود!

رهبر اتحاد جماهیر اسلامی ایران، نماینده بم در مجلس را عزل میکند و در اقدامی مردم پسندانه خودش نماینده شهر بم در مجلس میشود. رهبر برای سخنرانی به شهر حادثه دیده سفر میکند. قبر از رسیدنشان متخصصین فیلمسازی یک خیابان شهر را خالی کرده دوربینهارا کاشته و ماموران زن و مرد آشنا به لهجه بومی منطقه در محل برای فیلمبرداری آماده میشوند. سپاهیان دور خیابان را محاصره میکنند. سپس هواپیمای حامل رهبر در فرودگاه فرود آمده ایشان سوار بر یک ماشین پاترول قدیمی به داخل خیابان می‌آیند. بایک بلندگوی قیفی ساده: «مردم عزیز شهر بم…».

اکنون مرحله اول عملیات امدادی پایان یافته است. وزارت امور خارجه شماره‌حسابی را برای واریز پول نقد برای کمک به زلزله زدگان بم اعلام کرده. البته هرگز مشخص نمیشود دقیقا چه مقدار پول به حساب وزارت امور خارجه اتحاد جماهیر اسلامی ایران واریز شد.

برای همه کشته شده‌گان نماز میت خوانده شده و اجساد سریع دفن میشوند. برخی مامورین امداد بین‌المللی به مردم آموزش میدهند که اگر تعداد کشته‌شدگان یک شهر بر اثر هر حادثه‌ای به درصد لازم برسد بر اساس قوانین بین‌المللی حکومت باید به باقیماندگان غرامت نقدی بدهد. بعد از پایان دفن اجساد حالا سه آمار قربانیان وجود دارد:

آمار پخش شده از تنها رسانه داخلی: ۸۰ هزار نفر.

آمار اعلام شده به سازمانهای امداد رسان بین‌المللی: ۱۵۰هزار نفر (که مشمول قانون پرداخت غرامت نقدی نمیشود).

آماری که شما حتی الان هم میتوانید با شمردن سنگ قبرها و توجه به تاریخ دفن آنها متوجه شوید: ۳۰۰هزار نفر (که این مشمول قانون فوق‌الذکر میشود البته اگر حکومت به این آمار اذعان میکرد).

بنابراین حکومت از پرداخت غرامت نقدی با روش سنتی و اعتقادی خود تفره رفت. دستکاری آمار!

اما مرده‌خوری تازه شروع شده: رژيم اعلام میکند تمام کمکهای نقدی داخلی و خارجی برای زلزله زدگان بم به کمیته امداد تعلق گرفته. حتما کمیته امداد در موقعیت شایسته‌تری پولها را خرج خواهند کرد!

مرده‌خوری باز هم ادامه دارد: شورای شهر اعلام میکند، زلزله زدگانی که از طریق سازمانهای امداد بین‌المللی برایشان خانه ساخته شده یا باید خانه را بخرند یا تااطلاع ثانوی بابت خانه‌ای که در زمین خودشان بنا شده به شورای شهر بم اجاره پرداخت کنند و سپس آنرا تخلیه کنند!!!

در پایان رهبر اتحاد جماهیر اسلامی ایران برای کشته‌شدگان فاجعه بم سوگواری میکند.

————————————————–

پی‌نوشت: لطفا در صورتی که در زمان زلزله بم در این شهر بوده‌اید هرچه میدانید در قسمت نظرات بنویسید. بدون شک بسیار با ارزش است و شما لطف بزرگی به من میکنید.

پی‌نوشت: بنابر گفته یکی از ساکنان شهر بم در ابتدای حادثه میان امدادگران دفترچه‌های مقابله با بمباران هسته‌ای بود که ایشان از یکی از امدادگران پرسیده این دفترچه‌ها برای چیست که طرف هم در جواب گفته:‌ شما به اینها کاری نداشته باشید!


پاسخ

  1. کمی خندیدم!
    مرسی

    لایک

  2. به میلاد و بقیه که اینو یک جک میدونن:

    میتونم به جرات بگم که تمام بازماندگان و تمام خویشاوندان قربانیان که در کرمان یا سایر شهرهای استان زندگی میکردند یا شهروندان بمی که هر چند وقت یکبار اونجا میرفتن و میومدن، این عقیده رو دارن.
    این افراد حتی تا چندین ماه بعد که برای مراسم یا سر زدن به بازماندگان و . . . به بم سفر میکردن، بچه های کوچک و خانمهای باردار رو با خودشون نمیبردن برای اینکه معتقد بودند شهر پر از اشعه های رادیواکتیو است.

    اما دلایلی که مخالفان این نظریه می آوردند، یکیش این بود که این انفجار قطعا توسط رادارهای آمریکایی ردیابی میشده، اما خوب مثل اینکه برای اینکار هم روشی وجود داشته.
    یکی دیگر از دلایلی که برای دست اندرکار بودن روسها در این انفجار میارن، اینه که امدادگران روسی حتی خیلی قبل از رسیدن خبرنگارهای صدا و سیما به منطقه اونجا بودن و بعدش با هواپیماهای روسی قبل از رسیدن کمکهای سایر کشورها از اونجا سریع دور میشن.

    (ببخشید که ایمیل درست نمیگذارم، جراتش رو ندارم!!!!)
    ————————————————————
    خیلی ممنونم از اطلاعاتی که دادی. یک روز همه ما حیران میشیم. از چرنوبیل دوم در شوروی خاورمیانه که اتفاق افتاده و هیچ کس هم اعتنا نکرده. اما کاشکی ایمیلتو میزاشتی چون به نمایش در نمیاد. یا دست کم اگر وبلاگ داشتی آدرس اون رو.

    لایک

  3. راستش هرچی با خودم فکر میکنم نمیتونم این داستان رو قبول کنم. به نظرم شایعه ای بیش نباشه.
    ——————————————–
    لااقل به عکسی که ضمیمه کردم نگاه میکردی. تا الان زلزله‌ای دیدی که ساختمانهارو به یک طرف بغلتونه؟!؟

    لایک

  4. جالبه

    لایک

  5. مواظب سر سبزت باش که زبون سرخت اونو به باد نده !!:دی
    مطالب خیلی جالبی داری
    موفق باشی
    —————————————————–
    راستش خودمم تو این فکر بودم:D

    لایک

  6. وقتي رييس جمهور ميگه انر‍‍ژي هسته اي از نون شب واجب تره يعني همين
    http://www.maiysa.blogspot.com

    لایک

  7. سلام
    آریو من چنین زلزله ای دیدم ، بله . امواج زلزله دو نوعند که در بعضی مناطق به صورت بالا و پائین هستند و در بعضی مناطق حرکت عرضی دارند و دلیل اینکه در ژاپن توانستند ساختمانهایی با ریل در زیر آنها بسازند تا در مقابل زلزله مقاوم تر باشد این است که نوع زلزله آنها فقط عرضی و معمولا در یک جهات خاص می باشد و دلیل فقط تکنولوژی ژاپنی نبوده .
    ضمنا عزیزم اطراف بم گسل های پیچ خورده در هم وجود دارد که با فعال شدن یک گسل تعداد زیادی گسل دیگر فعال خواهد شد .
    ضمنا .ماهواره های امریکایی روش های دیگری هم برای شناسایی دارند و اصلا نیازی با ماهواره نیست با یک گاما سنج میشه این موضوع رو تا چند روز بعد بررسی کرد .
    اما از اونجایی که مردم ما مردم غرغر و نق نق هستند همیشه این شایعات رو می سازند ، اگر یه جا سیل بیاد مطمئنا این افراد می گویند ابر ها رو ارتش روسیه بارور کرده بود که ببینه اگر زیاد بارون بیاد میشه تانک های امریکایی رو آب ببره یا نه !؟ بعی یکی میگه آخه اینجا هزاران ساله سیل نیومده ( حالا مثلا اونجا بندر ازلیه هم هست ! ! ! )
    بابا گسل های کرمان معروف هستند ، بسیار پیچیده ، زیاد ، و درهم هستند . از یک زمین شناس خبره بپرسید تا خدمتتان توضیح دهد . البته از یک زمین شناسی ( نه یک لیسانسیه زمین شناسی که تازه درسش تموم شده ها ) .
    بابا زلزله بوده زلزله بوده زلزله بوده ، برید از اداره ژئوفیزیک دانشگاه تهران بپرسید ، برید از اداره ژئوفیزیک کشورهای اطراف بپرسید (البته اگر اصلا داشته باشند ! ! حالا ما بین این کشورهای اطراف پیشرفته تر هستیم نمیگید هی میگید ……!!!)
    خود امریکای جهان خوار (خار ) هم چنین چرتی رو عنوان نکرد تا دستاویزی برای حمله به ایران داشته باشه .
    دست بردارید ، هر داستانی رو نسازید ، هر داستانی رو ننویسید ، هر داستانی رو باور نکنید .
    بعنوان یک متخصص خدمتتان عرض میکنم که زلزله بوده زلزله بوده زلزله بوده . عامل فعال شدن گسل هم بمب اتمی نبوده .
    زمین هم در زلزله های شدید گرم میشود و طبیعیه تا جایی که حتی دگرگونی (متاسوماتیزم ) مقطعی در سنگهای اطراف بوجود میآید و …….
    آقایون خانوما زلزله بوده ، یک بار با قضیه علمی برخورد کنید و بپذیرید ، شماها میگید مردم بم هم هر چی میشنوند میگن آها ما دیدیم که یک کلاهک هسته ای چال میکردندا !!!!!!!
    جاهای بهتر هم برای آزمایش هسته ای بوده و هم روس ها و هم ایرانی ها بهتر میدانند که کنار اون شهر پر از گسل جای این کار ها و این آزمایشات نیست !
    عزیزم با اطمینان خاطر میگم که اشتباه به عرضتون رسوندند .
    متشکرم.
    —————————————————–
    Ok Acknowledge!
    فقط چیزهای دیگر میمانند. دفترچه‌های امدادگران. حضور متخصصین روس قبل از زلزله. و خوب اینکه به قربانیان حادثه غرامت پرداخت نشده و البته اینکه اول از همه گفتم شاید یک داستان علمی تخیلی.
    باید عرض کنم که با تحقیقات بیشتری که کردم متوجه شدم آنچه از یک انفجار هسته‌ای توسط ماهواره‌ها قابل دریافت هست تشعشعات رادیو اکتیو هست که قطعا این تشعشعات قدرت گذر از یک ماده را ندارند آنهم سرب. منتها اتفاقی که در مورد حادثه چرنوبیل افتاد اینست که صفحات سربی سرانجام بر اثر حرارت زیاد ذوب شدند و از آن ببعد تشعشعات همه‌جا را آلوده کرد. اگر روسها بفکرشان میرسید که روی صفحات سربی یخ بریزند این اتفاق نمی‌افتاد. که البته تجربه خود را در بم به اتحاد جمهوری اسلامی ارزانی کردند.
    «در حالی که اجساد بیرون از سردخانه‌ها بو میکردند سردخانه از یخ خالی شده و البته برق آنهم قطع بود» به نقل از یکی از زلزله دیدگان.

    لایک

  8. باورم نمیشه آخه مگه میشه همچین کاری در شرف وقوع باشه و مخفی بمونه؟

    لایک

  9. این قشنگ ترین دادستانی بود که شنیدم منم با گفته های اقای هاشمی موافقم مگه انفجارات اتمی می شه با یخ پنهانش کرد . این یه زلزله بود پدر خودم الان چند ماهه داره روی باسازی ارگ بم کار می کنه تاالان که حرفی از مردم اونجا مبنی بر ازمایشات اتمی نشنیده . این کار درست نیست یه ماجرایی رو بخاطر افکار خودتون تحریف کنین .
    —————————————————
    منهم یه مدتی توی بم بودم. اونجا از خود مردمی که بومی بودند حرفی از آزمایش اتمی نشنیدم. اما بارها لعنت کردن خامنه‌ای و غیره رو از مردم شنیدم چرا؟ چون میگفتند اتم منفجر کرده اتم! فقط در همین حد جرعت ابراز نظر داشتند میدانید چرا؟ چون اگر فرضا شما در شهری مثل تهران بخاطر یک کلمه حرف سیاسی حداکثر از کار بیکار شوید در استانهای حاشیه‌ای مثل کرمان بلوچستان آبادان یا کردستان این قطعا به معنای تشویش اذهان عمومی و اقدام بر علیه امنیت عمومی و در نهایت اعدام خواهد بود. چیزی که در ایران خیلی ارزان هست جان آدم است.

    لایک

  10. سلام
    مطلبت تامل برانگیز بود اما شوروی خاورمیانه و شوروی از هم پاشیده (روسیه) نمیتونن سر آواکس های امریکا رو شیره بمالن
    من کمی تردید دارم همچین موضوعی باشه و بیشتر به ساخت و ساز ذهن بومیان اونجا میخوره.عموی من ماه ها اونجا برای احداث راه کار میکرد اما همچین موردی و نقل نکرد!!
    آریو جان من رفتم به خونه جدید
    ممنون میشم لینک وبلاگچی رو اصلاح کنی
    weblogchi.com
    ————————————————
    مبارک باشه.
    دقیقا موضوع اصلی هم همینه. تو یکی از کامنتهای اون بالا گفتم چطور میشه حتی انفجار هسته‌ای رو پنهان کرد. کاری که گمونم تو استرالیا خود یانکیها انجام میدادند. البته با هماهنگی دولت استرالیا.

    لایک

  11. عزیز جان، سیگنال حاصل از زلزله و بمب اتمی از نظر فرکانسی با هم تفاوت فاحش داره. کافیه موج زلزله که توسط زلزله نگارهای تمام کشورهای اطراف هم ثبت شده، یک آنالیز فرکانسی بشه تا به راحتی بشه فرق بین بمب و زلزله رو فهمید. لطفن مزخرف نگید. ممنون
    ———————————————————-
    فکر کنم عنوان مطلب رو خوندی بعد یهو عصبانی شدی داغ کردی اومدی این پایین فوری نظر بدی و آتشفشان علم و فضلت رو تخلیه کنی:
    عزیز جان! این ده‌هزار و یک بار! من نمی‌گم یک بمب اتم ۳۰۰ هزار نفر رو کشته. بلکه بمب بنا به اطلاعات من گسل‌هارو شکونده بعد از ۶ ساعت ریزش گسلهای هزاران ساله شکل زلزله بخودش گرفته. شد؟

    لایک

  12. جل الخالق . به هر حال حرف هات جالب بود .اما با عذر خواهی فراوان به سوال بی ربطم , شما نمی خونی این مهندس خسته رو چرا درش رو تخته کردن بنده خدا فی/لط*ر شده . ما که بسی ناراحت شدیم . خدا بیامرزه همین دیروز بودا حالا نیست .گمانم از این هسته ای ها که زدن ایشان هم تشعشعات برداشتن بلاگشان به سرنوشت بم دچار گشت .حیف بود ا . ای بابا حرصم دراومد . آدم بچه بزرگ می کنه بعد یهو شهید می شود . دارم درک می کنم سخته وبلاگ من درست مث بچه ام است مال همه همینه .
    یک کمی مراقب باش . لطفا».
    شاد تر باشی .
    ———————————————
    چشم. اصلا تو فکرم نوشته‌هام رو به شکل تصویر در بیارم تا تو هیچ موتور جستجویی پیدا نشه. از قرار چون کارمندهای فیل*ت*ریسم فقط بلدند بنویسند google.com لذا اینطوری از چشمشون پنهان میمونه!

    لایک

  13. راستش نظرتون را توي يه وبلاگ خوندم اومدم يه سال بپرسم، و اون اينكه چرا فكر مي كنيد وبلاگ دخترها كامنت دونيش پره؟
    من كه از اين وردپرسي ها خيري نديدم. اصلا اهل ديد و بازديدنيستند!
    مطلبتون را هم خوندم. راستش من كه اون طرفها رفتم و برگشتم كه خبري از اين حرفها نبود! نمي دونم بايد باور كنم يا نه؟آخه ايرن پر از بيابون برهوته چرا نزديك يه شهر مسكوني!؟
    ————————————————————
    درواقع نزدیک نبوده. اون کوچولوها خیلی دور تو بیابون این کار رو میکنند. ولی اونقدر دور نبوده که تجهیزات گسترده حفاریشون از دید مردم پنهان بمونه. بخصوص از دید معتادانی که مواد مخدر رو در بیابونهای اطراف برای روز مبادا پنهان میکردند (این یکی یکم جالبه). مشکل وقتی شروع میشه که یکی از گسلهای چندهزار ساله براثر ضربه اولی در حوالی ساعت ۱۲ میشکنه و در حدود ساعت ۵ صبح زلزله اتفاق می‌افته.
    دست کم اینطوری که از گزارشات بر میاد.

    لایک

  14. آریو جان من با اجازت اینو میزارم تو وبلاگ خودم مسلما با امانت داری کامل.اگر مخالف بودی بگو حذف کنم.
    ——————————————————
    من رو در مقابل کار انجام شده میزاری؟ من که بالا سمت راست وبلاگم نوشتم به هیچ عنوان مجاز نیست. رفتم تو وبلاگت دیدم کامل گذاشتیش اونجا!
    البته نفس عمل خوبه یعنی رسوندن حرف مردم بم به گوش جامعه اینترنتی. اینه که این دفعه بخاطر بمیها باشه. قبول.

    لایک

  15. آريو جان براي ارائه يك چنين داستاني بايد مدرك داشت ، نمي توان بسادگي همچين بازي بزرگي با جان انسانها را قبول كرد . در مورد لينك به مطالب شما هم چشم .
    ——————————————————
    بله نمیشه به سادگی قبول کرد. درسته.

    لایک

  16. […] نوشت: اون مطلبم راجع به آزمایش هسته‌ای بم رو پاک نکردم فقط رفته یه شش کیلومتر پایین تر زیر مطالب […]

    لایک

  17. من متاسفانه در جایی مطلب رو خوندم و کامنت اونجا گذاشته بودم که بعدا متوجه شدم که ای بابا مطلب اصلی ایجاس ..به هر حال کامنتم رو دوباره اینجا می ذارم.
    .
    .
    .
    ن هم اون زمان ها دانشجوی دانشگاه کرمان بودم … راستش این نظریه رو هم شنیده بودم .. ولی خوب باور کردنش نمی گم سخته ولی بازم دلیل می خواد من نه رئیس دادگاه هستم که نیاز به دلیل های محکمه پسند باشه و نه خدا که همه چیز رو بدونه سوال من اینه که آیا هیچ عکسی و فیلمی از اون گودال و یا ابتدای صبح که مردم شورش کرده بودند و … هست ؟
    به هر حال من با شناختی که از این رژیم دارم نظریه شما رو محتمل تر می دونم تا ….
    —————————————————-
    من تا اونجایی که از دست یک وبلاگ نویس بر میاد جور کردم. حالا هرکس مدرک بهتری داره مثل فیلم یا عکس لطفا رو کنه.

    لایک

  18. هیجان انگیز ناک بود
    —————————————-
    قابل شمارو نداره. شمام بفرما بنویس

    لایک

  19. من همون «من» کامنت دوم هستم. باز هم معذور از درج ایمیل یا آدرس وبلاگ.
    دوستانی که دلیل علمی میارن و میگن امواج حاصل از انفجار اتمی با امواج حاصل از زلزله متفاوته، کاملا درست میگن، اما مساله اینجاست که این نظریه نمیگه که تخریب شهر ناشی از انفجار اتمی بوده، بلکه میگن این انفجار اتمی باعث فعال شدن گسلها شده و زلزله رو بوجود آورده که این امر کاملا از لحاظ علمی میتونه معتبر باشه.
    اون دوستانی هم که میگن پدرشون در شهر کار میکرده و نشنیده که اهالی بگن که اینجا آزمایشات اتمی انجام شده، این امر دو تا دلیل داره: یکی اینکه اکثریت افرادی که بعد از زلزله در شهر بودند، از روستاهای اطراف و یا حتی جاهای مختلف کشور برای استفاده از امکانات توزیع شده و یا حتی دستیابی به زمینها و باغات به اونجا رفتن و تعداد بمیهای اصیل که بعد از زلزله اونجا زندگی میکردند و میکنند بسیار کم است. (این را از یک خانواده بمی بشنوید)
    دوم، حتی اگر خود بمیها هم باشند، مطمئنا اطمینان نمیکنند با یک غریبه در این مورد صحبت کنند. اما بین دوستان یا در جمعهای خانوادگی کاملا بیان میشود. حتی اگر بعد از زلزله به مسجدهایی که مراسم ختم قربانیان در آنها برگزار میشد، میرفتید این زمزمه ها رو کاملا میشنیدید.
    بحث انجام این آزمایشات قبل از زلزله هم وجود داشت و اهالی بیان میکردند که پشت کوهها معلوم نیست چکار میکنند که ورود مردم عادی به آنجا ممنوع است.
    دوستانی هم که برای این حرف مدرک میخوان؛ باید بدونند مدرک مسلما در دست مردم عادی نیست، بلکه در دست سرویسهای امنیتی است، حتی ممکن است سرویسهای امنیتی کشورهای غربی هم از آن اطلاع داشته باشند اما به دلایل مختلف و پیچیده سیاسی مساله رو رو نکرده باشند.
    ————————————————————-
    متشکرم از اطلاعات خوبت. یکروز مردم از شنیدن قصه بمباران هسته‌ای بم حیران میشوند. ولی خامنه‌ای تا اون موقع به احتمال زیاد بر اثر مرگ طبیعی مرده.

    لایک

  20. […] اینجا را ببینید شاید برخی از سوال هایت در مورد شهری که هزاران سال به خودش زلزله ندیده بود… […]

    لایک

  21. آریو جان درود بر تو

    به این مطلبت در رابطه با سالمرگ هم میهنانم در بم، نوشتم و لینکت را نیز وارد کردم.

    من 100% با حرفهایت موافقم.
    —————————————————
    خیلی متشکرم دوست من. هر اطلاع رسانی که ما در مورد چرنوبیل خاورمیانه انجام بدیم کار رو برای پایمال کنندگان خون قربانیان این حادثه دشوارتر میکنه.

    لایک

  22. آریوی نازنینم بد جوری به وجودت نیازمند شدم

    اگر میشه یم میل آدرسی از خودت به من بدی خوشحال میشم

    email
    email
    email

    فدایت نازنینم و منتظر پاسخت میمونم
    بدرود.
    ——————————————
    چشم. حتما

    لایک

  23. سلام
    فیلم تخیلی زیاد میبینی عمو
    —————————————-
    فیلم سیاسی زیاد میبینم.

    لایک

  24. […] شنبه ۷ دیماه ، تالار وحدت میزبان بزرگداشت فاجعه بم [ آزمایش هسته ای بم ] و نکوداشت ایرج بسطامی خواهد بود . گروه یاران ، به […]

    لایک

  25. […] دردناک بیافتم. درواقع من سال پیش مطلبی نوشتم به یاد بمباران هسته‌ای بم. برای کسانی که این مطلب را نخوانده‌اند توصیه میکنم […]

    لایک

  26. سلام به نظرم هر كاري از اين حكومت بر مياد يكيش هم اين البته من در منطقه اي كه زندگي ميكنم(شمال شرق) يه بار يه شب بود كه يهو زلزله شديد و عجيبي اتفاق افتاد خونه ما كه ويلايي بود زود همه پريديم بيرون اون موقع شب بود وقتي به بالكن رسيديم زلزله قطع شد و در افق نور سفد مايل به زرد رو مشاهده كرديم كه داشت بزرگ و ناپديد ميشد بعد از چند ثانيه محو شد كه كل خانواده به اين نتيجه رسيدن كه يه انفجار موشكي بود…اين حدوده 9 سال پيش بود.
    ————————————————–
    وه! چه خفن! جدی میگی؟

    لایک

  27. هارپ چیست؟
    هارپ (HAARP) یک پروژه تحقیقاتی است که در ظاهر برای بررسی و تحقيق درباره لایه ی آیونوسفیر (Ionosphere) و مطالعات معادن زير زمينی (با استفاده از امواج راديويی ELF/ULF/VLF) تاسيس شده است. ولی در واقع «پروژه ای با تکنولوژی جنگ ستارگارن» به منظور کامل کردن یک سلاح جدید پايه گذاری گرديده است.

    به صدای هارپ گوش دهيد

    ( توضيح آنکه: جنگ هايی که از امواج «راديويی»، «ليزر» و «نيروی مغناتيس» برای صدمه به نيروی مقابل استفاده کند به جنگ ستارگان معروف است و اين اسم را از فيلم Star War گرفته اند)

    آیونوسفیر چيست و کجاست؟

    لایه ی آیونوسفیر در بالاترین لایه ی اتموسفیر (Atmosphere) قرار دارد.

    این لایه تشعشات خطرناک «ماورای بنفش» و «اکس ری» خورشيد را جذب کرده و مانند سقفی از ورود آنها به زمين جلوگيری می نمايد تا زندگی بر روی کره زمین امکان پذیر گردد. همچنین به دليل محیط الکتریکی موجود در آيونوسفير از اين لايه برای انعکاس امواج رادیوئی به اطراف زمین استفاده می شود. اگر این لایه به هر دليلی دچار اختلال شود تاثيرا ت بسیار زیادی بر روی زمین گذاشته و زيستن را مختل می کند.

    لايه آيونوسفير چه ارتباطی به هارپ (HAARP) دارد؟

    سیستم هارپ (HAARP) طوری طراحی شده است که بر روی آیونوسفیر تاثير مستقيم داشته باشد. از نمونه های اين تاثيرات قرمز و گداخته شدن و يا ذره بينی نمودن لايه را ميتوان نام برد.

    این سیستم در حال حاظر از یک مجموعه آنتن های مخصوص (١٨٠ برج آنتن آلومنيومی به ارتفاع ٥٠/٢٣متر) تشکيل و برروی زمينی وسيعی به مساحت ٢٣٠٠٠ متر مربع در آلاسکا (Alaska) نصب گرديده است.

    این آنتن ها امواج مافوق کوتاه ELF/ULF/VLF را تولید و به آیونوسفیر پرتاب می کنند.

    آنتن های هارپ (HAARP) در آلاسکا

    اصولا امواج آنتن ها پس از اصابت به آيونوسفير و بازگشت به زمين قادر اند نه تنها به عمق دريا بروند بلکه فرا تر رفته و به اعماق زمين نيز وارد ميشوند و عملکرد آن بمانند «راديو ترموگرافی» (Radio Thermography) است که امروزه ژئولژيست ها برای اکتشافات مخازن مختلف شامل گاز و نفت استفاده می کنند. وقتی يک موج کوتاه «راديو ترموگرافی» به داخل زمين فرستاده ميشود به لايه های مختلف برخورد کرده و آن لايه ها را به لرزه می آورده و از لرزش صدايی با فرکانسی مخصوص توليد و به سطح زمين باز ميگرداند و ژئولژيست ها از صدای بازگشتی قادرند مخازن زيرزمين را شناسايی کنند.

    با اين تفاوت که راديو ترموگرافی سيستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لايه های زير زمينی را به لرزه درمی آورد و حال آنکه هارپ سيستم فوق الاده پیشرفته تری است که همان لايه های زمين را می تواند با استفاده از قدرتی برابر با ١,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (یک میلیارد) تا ,١٠,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ (ده میلیارد) وات بلرزاند! بدیهی است که هر چقدر قدرت امواج بیشتر می شود, تاثیراتش بر روی آیونوسفیر و اثرات ذره بینی آن بالاتر می رود. هدف از استفاده از این قدرت چیست؟

    از نمودار فوق متوجه می شويد که آيونوسفير گداخته شده (به رنگ قرمز ديده می شود) و سپس مثل يک قلب شروع به تپش ميکند و از اين تپش ها، فرکانس های فوق کوتاه توليد شده که پس از اصابت به زمين به داخل آن نفوذ مينمايد و در توضیحات زیر مشاهده خواهید کرد که چگونه از اين فرکانس فوق کوتاه و نيرومند، زمين زلزله و خرابی توليد ميگردد.

    برای درک چگونگی ايجاد زمين لرزه يک مثال بزنم: وقتی شخصی صحبت ميکند، اول تارهای صوتی او ميلرزند (مثل لرزش های ايجاد شده در آيونوسفير). از اين لرزش فرکانس صوتی توليد شده و پس از اصابت به پرده گوش شنونده، پرده گوش او را ميلرزاند (مثل به لرزه در آوردن لايه های زير زمين به سبب اصابت فرکانس های توليد شده از آيونسفير) و سپس در گوش صدا توليد شده و شنونده آنرا به شنود.

    با کمی فکر کردن می توان متوجه این شد که تکنولوژی هارپ «با ويژگی معادن يابی» برای پیدا کردن مخزن های گازی و نفتی ساخته نشده است! زیرا برای پیدا کردن مخازن نیاز به یک میلیارد وات نیست و يک ترموگراف برای اين کار کافيست. با توجه به تاثیرات هارپ بر روی آیونوسفیر و نهایتا تاثیرات آن بر روی زمین و وضعیت آب و هوا، می باید در مورد این تکنولوژی کمی جدی تر فکر کنیم. این تغییرات شامل خشکسالی در مناطقی که تا به حال بی سابقه بوده است، بارندگی های سیل آسا در جاهایی که به خشک بودن معروف هستند، طوفان ها و سونامی ها و ساده تر از همه ایجاد زلزله را ميتوان برای هارپ به شمار آورد.

    ناگفته نماند که امواج بازگشتی از آيونوسفير، پس از ورود به عمق دريا ميتوانند صدمات جانی برای موجودات دريايی، به خصوص نهنگ ها و دلفین ها را در بر داشته باشند.

    توضیحات کوتاهی در مورد برخی از کاربرد های هارپ به شرح زيراند:

    ١- ايجاد موج Extreme Low Frequency) ELF) با فرکانس از ١ تا ٢٠ هرتس به توسط آيونوسفير، که با برخورد امواج هارپ توليد شده و سپس به زمين فرستاده می شود و تا اعماق ٣٥ کيلومتری زمين نفوذ نمايد که پس از برخورد به لايه های مختلف زير زمينی توليد صدا نموده و در پی آن ايجاد زلزله می نمايد. برای تعاریف «فرکانس باند» ها به اینجا اشاره کنید.

    ٣٠ دقیقه قبل از زلزله ی سیچوان (Sichuan) در چين در سال ٢٠٠٨، واکنش گذاختگی آیونوسفیر در آسمان مشاهده میشد و در پی آن زلزله هولناک ٨ ریشتری در آنجا بوقوع پیوست. فیلم کوتاهی از این گذاختگی را تماشا کنید.

    ٢- با قابلیت تکنولوژی «ترموگرافی» می تواند کلیه اطلاعات معدن های زیر زمینی کره زمین را در اعماق کم شناسایی کند و کلیه تاسیسات زیر زمینی کشورهای دیگر را دقیقا زیر مطالعه قرار دهد.

    ٣- ايجاد سونامی، خشکسالی، آتش فشان، سيل ها، طوفان هايی نظير طوفان کاترینا در نیواورلئان (New Orleans) طوفان گانو عمان .

    ٤- انتقال نيروی برق از محل تاسيسات هارپ به نقطه ی ديگر از زمين و همچنين انتقال برق از زمين به ماهواره ها.

    ٥- ايجاد اختلال و کنترل فرکانس های نوری مغز در سطوحی به وسعت شهرها و کنترل انسانها از راه دور و ايجاد «غش» و توليد «وهم» در مغز انسانها.

    ٦- ايجاد اختلال در جريان برق و قطع برق شهری و اختلال در کار کامپيوتر هواپيماهای مسافربری (مقاله ای از شرکت بوئينگ (Boeing) در اين رابطه بخوانید)، جت های جنگنده، کشتی ها، زير دريايی ها و غيره.

    ٧- ايجاد انفجار های عظيم زیر زمينی با قدرت بمب های اتمی و بدون توليد اشعه های راديو اکتيو (Radioactive).

    ٨- اختلال درعملکرد طبيعی آيونوسفير که چرخش زمين را در کنترل دارد. احتمال بسيار ميرود که درصورت دستکاری های متناوب تاثيراتی در حرکت چرخشی زمين ايجاد گردد، بدين صورت که يا چرخش را سرعت بخشيده و يا کند نمايد.

    ٩- ايجاد ديوارهای راديويی ضد هواپیما و ضد موشک.

    می توان به راحتی گفت که همه اسلحه های جنگی معمول و متداول امروزه در مقابل با اين تکنولوژی جديد کاملا متروکه به شمار ميايند به گونه ای که «هارپ» ميتواند با يک عملکرد کليه کامپيوتر های يک هواپيما را از فواصل دور از کار انداخته و آنرا سقوط دهد.

    با دقت متوجه ميشويد هارپ استفاده های زیادی بعنوان تهديد و يا سرکار گذاشتن کشورها دارد. مثلا می خواهند به کشوری حمله کنند در اين صورت برای جلوگيی از مزاحمت احتمالی کشور همسايه برای آنها زمين لرزه آورده و با سرکار گذاشتن آن کشور، برنامه های شوم خود را اجرا کنند.

    در اين مقاله ما فقط به نکته ١،یعنی فقط در رابطه با ايجاد زلزله بتوسط هارپ اشاره میکنیم.

    در ابتدا نگاهی می کنیم به تعداد زمین لرزه هایی که در بیست سال اخیر در ایران رخ داده اند. این اطلاعات را از وب سایت «پژوهشگاه زلزله شناسی ایران» به دست آوردم. این نمودار با توجه به تعداد زمین لرزه های بالای 3 ریشتر تهیه گردیده است.

    نکته ی مورد توجه اینجاست که سیستم هارپ در سال ١٩٩٨ (١٣٧٧) تکمیل شد و این مصادف با سالیست که از آن به بعد به تعداد زمین لرزه ها در ایران اضافه شده است.

    همان طوری که مشاهده می کنید، تعداد زمین لرزه هایی که در ایران در بیست سال اخیر آمده است رو به بالا بوده. محاسبات من اینگونه نشان ميدهد که:

    ٧/٢٠٨ میانگین بین دهه ی ١٣٦٧-١٣٧٧

    ٤/٦٣٩ میانگین بین دهه ی ١٣٧٧-١٣٨٧

    افزایش در دهه اخير برابر با : ٤/٢٠٦ درصد

    برای مقایسه نگاهی می کنیم به تعداد زمین لرزه های بیست سال اخیر در نیوزیلند که یکی از زلزله خیز ترین کشورهای دنیا می باشد. اطلاعات را از وب سایت «جی ان اس – نیوزیلند» به دست آوردم.

    ٣/١٥٥٩٣ میانگین بین دهه ی ١٣٦٧-١٣٧٧

    ٢/١٥٢٠٦ میانگین بین دهه ی ١٣٧٧-١٣٨٧

    کاهش در دهه اخير برابر با: ٤٦/٢ درصد

    اگر به نمودار زلزله در آلاسکا، که مجموعه ی هارپ در آن واقع است دقت کنیم متوجه افزایش بسیار غیر طبیعی را در سال ١٣٨١ مشاهده می کنیم که تعداد زمین لرزه ها به یکباره چهار برابر سال های قبل می شود. این تغییر ناگهانی شاید به دلیل آزمایشات تحقیقاتی مسئولین هارپ در این ایالت باشد. اطلاعات زير از از وب سایت «مرکز اطلاعاتی زمین لرزه آلاسکا» به دست آمده است.

    ٩/٤٧٧٣ میانگین بین دهه ی ١٣٦٧-١٣٧٧

    ٤/١٨٦٥٨ میانگین بین دهه ی ١٣٧٧-١٣٨٧

    افزایش در دهه اخير برابر با : ٨/٢٩٠

    چرا درصد زلزله ها در عمق ١٤ کيلومتر در ایران اينگونه بالا رفته اند؟

    در حين جستجو ها به يک عدد ويژه ای برخورد کردم که به نظرم غير واقعی رسيد. سئوالی برايم پيش آمد که چگونه اغلب زمين لرزه ها در چند سال اخير در ایران در عمق ١٤ کيلومتر اتفاق افتاده اند؟ و وقتی نگاهی به دهه قبل انداختم متوجه شدم که عملا درصد زمين لرزه ها در این عمق يا صفر بودند و يا حد اکثر تا دو درصد.

    ياد آور می شويم: زمين لرزه های خطر ناک در لبه های «رگه گسل» يا «Fault lines» توليد ميگردند.

    ارگ بم چه شد؟

    بم بعد از ٢٠٠٠سال ایستایی؟!

    در اواخر آذر ماه ١٣٨٧ در اینترنت به دنبال مطالبی در مورد زلزله در ایران بودم، که به تالار گفتگو وب سایت پی سی ورلد رسیدم. در آنجا به مطلبی که شخصی با نام «عادل کهن» (adelkohan) در مورد وقوع زلزله های پی در پی بندر لنگه نوشته بود برخورد کردم که در زير مشاهده می کنيد:

    من ساکن بندرلنگه هستم، شهری کوچک در کنار خلیج فارس.
    دو هفته قبل زلزله زیاد میومد که کمتر از 3 ریشتر بود. این زلزله ها تا دو هفته ادامه داشتند. در موقع زلزله بعضی از قسمت های دریا برای چند لحظه قرمز میشد و در این دو هفته ماهی ها میمردند و بعضی ها هم سوخته بودند. بعد چند روز بوی بد (مثل بوی فاضلاب) از طرف دریا به سمت شهر اومد.
    در اخبار استان گفته بود که این به خاطر جلبک های سمی در دریا است (که من در این ٢٧ سالی که در بندرلنگه بودم جلبک سمی نشنیده بودم). بعد از این اعلام کرد که ماهی های بعضی مناطق استان را کسی مصرف نکند.
    من یک تکه از فیلم حادثه عجیب که در دریا رخ داده می گذارم و نگاه کنید.
    من خودم وقتی یک هفته زلزله پشت سر هم میکرد گفتم حتما کوه آتشفشان توی دریا است. حالا نظر دوستان چیه…

    برای تماشای این فیلم کوتاه به اینجااشاره کنید.

    این کلیپ کمتر از یک دقیقه است و تماشای آن به شما توصیه می شود. هنگام تماشا به قرمزی روی سطح آب دقت کنید.

    دلفین های چه شدند؟

    در سال ١٣٨٦ , ١٥٢ دلفین در خلیج فارس به طور غیر منتظره در دو نوبت به فاصله یک ماه مرده و به ساحل دریا کشیده شدند. دسته ی اول شامل ٧٩ دلفین و دسته دوم هم ٧٣ دلفین بود.

    دلیل های مختلفی برای مرگ این دلفین ها آورده شد ولی اگر از من می پرسید هیچ کدام قانع کننده نیستند. این دلفین ها کاملا مشخص است که سوخته اند! اینکه «خودکشی» کرده اند، یا اینکه به خاطر «فعالیت های صیادی» مرده اند جوابگوی سوختگی بدن های آنها را نمیدهد!

    به گزارش خبرگزاری آفتاب «علت مرگ ٧٣ دلفین دیگر كه یك ماه پس از حادثه نخست رخ داد را نیز این كارشناسان بین‌الملللی در گزارش خود، ‘عوامل طبیعی’ اعلام كرده‌اند كه در این گزارش هنوز عوامل طبیعی ناشناخته است و می‌تواند ‘شوک’ یا ‘استرس’ باشد كه در نتیجه آن یكی از دلفین‌ها به سمت ساحل آمده و مابقی نیز به دنبال آن آمده‌اند یا یكی از آن‌ها برای شكار ماهی به سمت ساحل آمده و بقیه نیز آمده‌اند و در ساحل كه شیب ملایمی دارد، گیر كرده‌اند.» ٢/١٢/١٣٨٦

    آیا پاسخ به سئوال مرگ دلفین ها در خیلج فارس «هارپ» نیست؟

    آیا این اثر سوختگی نیست؟

    هارپ (HAARP) یک پروژه ايست که مسئولين اعلام کردند برای «بررسی و تحقيق» درباره لایه ی آیونوسفیر بر پا شده است. ولی در واقع اين يک سلاح پیشرفته ی جنگی جدید است که کلیه ی اسلحه های صده ی قرن بیستم را فلج می کند.

    هزینه های این پروژه مشترکا از طرف نیروی هوایی آمریکا، نیروی دریایی آمریکا، آژانس تحقیقاتی پروژه های دفاعی پیشرفته ی آمریکا و دانشگاه آلاسکا است. لازم به یادآوریست که سیستم «هارپ» در کشورهای گرین لاند، نروژ، روسیه و همچنین در روی بعضی از ماهواره ها به جهت فلج کردن سيستم راديويی هواپيما ها و نهايتا سقوط آنها استفاده ميگردد.

    نتايج:

    همانطور که گفته شد ارتعاشات راديويی هارپ باعث سرخ شدن لايه آيونوسفير شده و اين لايه را به نوسان در می آورد.

    اين نوسانات به نوبه خود موجب صدا با فرکانس های کوتاه از ١ تا ٢٠ هرتس می شوند که فرکانس

    (Extremely Low Frequency/Ultra Low Frequency ELF/ULF) نام دارند. این فرکانس ها پس از نفوذ به زمين، زمین زلزله ايجاد می کنند.

    با توجه به ازدياد درصد زلزله در سطح ايران در دهه اخير نسبت به دهه پيشين که متجاوز به ٤/٢٠٦ % بوده است ميتوان به وجود تاثيرات ديگری در ايجاد زلزله های مصنوعی پی برد، خصوصا آنکه اين ازدياد پس از آغاز فعاليت های هارپ واقع شده اند.

    پیشنهادات برای پیش اخطار:

    اینکه همه باید در مورد هارپ و ماهواره هایی که دارای چنین تکنولوژی هستند کاملا آگاه و مطلع باشند هیچ شکی نیست و قصد من در جمع آوری این اطلاعات صرفا به همین منظور نیز بوده است. بنابراین تقاضای ما از شما خواننده ی محترم با فروتنی چیزی جز این نیست که آنچه را که در این مقاله خوانده اید به دیگران انتقال دهید.

    برای پيشگيری و دريافت پيش اخطار از اين قبيل زلزله ها ميتوان ايستگاهايی در حوزه های وسيع تاسيس و بکار گرفت و با اندازه گيری فرکانس صداهایی که از آسمان می آید به بروز این زلزله پی برد.

    زمان دريافت پيش اخطارهای ELF بين ١٥ دقيقه تا ٣ ساعت قبل از وقوع زلزله متغير است. زلزله ی چین 30 دقیقه پس از مشاهده ی سرخی آیونوسفیر به وقوع پیوست.

    اندازه گيری فرکانسELF/ULF در جاهايی که خالی از فرکانسهای مزاحم ديگر از قبيل برق فشار قوی، فرودگاه ها، ايستگاه های راديويی و تلفنی ميباشد، انجام پذير است.

    نمونه ای از يک دستگاه ELF/ULF سنج دستی و يک دستکاه Magnetometer را در زير مشاهده ميکنيد. برای اطلاعاب بيشتر بر روی آنها اشاره کنيد.

    لایک

  28. درباره هارپ تحقیق کنید
    ————————————–
    چشم. یک چیزهایی خوندم اما منتظرم سر فرصت بیشتر اطلاعات کسب کنم.

    لایک

  29. من خودم بمي ام در جواب اين مطلب چرت شما ميگم كه 1- بم همش 100000جمعيت داشت چطور 300000 كشته داد 2 -هيچ درگيري اونجا اتفاق نيافتاد وروز زلزله همه تو فكر اقوام خود بودند نه اشوب خجالت بكشيد اين حرفاي مزخرف چيه در مورد بم و بميها ميگيد . ضمنا از رهبر عزيز كه نمايندگي بم رو متقبل شدند ممنونيم وبه ان افتخار ميكنيم
    ————————————–
    نمیدونم کی هستی اما جوابهات خیلی شبیه احمدی‌نژاده. اولا در مورد جمعیت بم کاملا اشتباه گفتی. برو یکبار دیگه تحقیق کن. ثانیا درگیریها و همه اتفاقات به نقل از خود مردم بم بوده. من دیگه کاملا با تکنیکهای طرفداران احمدی‌نژاد و دیکتاتور خامنه‌ای آشنا شدم. اول یک دروغ شاخدار میگن. بعد بر مبنای دروغشون شروع به استدلالهای مختلف میکنند. من در مطلبم گفتم. با شمردن قبرها و توجه به تاریخ دفن اونها میشه فهمید چه تعداد در زلزله کشته‌شده اند. شما میفرمایید جمعیت بم ۱۰۰هزار نفره. من میگم شما دروغ میگید. اینهم که بری و یک وبسایت وابسته به حکومت بیاری و بگی نگاه کن اینجا میگه ۱۰۰هزار نفر، برای من قابل قبول نیست. چرا؟ چون من در این مطلب اصل ارائه آمار توسط حکومت رو زیر سوال بردم.
    بهتره بجای دعوا بر سر اعداد به عنوان یکی از کارمندان حکومت به این مسئله جواب بدید که چرا سازمانهایی مثل مدیریت و برنامه‌ریزی و سازمان حسابرسی و مرکز آمار ایران درشون تخته میشه؟ صرف نظر از اینکه اینها در دوره محموق احمدی‌نژاد باشند یا دوره سید خندان محمد خاتمی!

    لایک

  30. سلام دوستان عزیز
    با دوستی صحبت می کردم که خانوادش موقع زلزله در بم بودند و می گفت که دقیقا قبل از زلزله مردم صدای یک انفجار بزرگ رو شنیدن، به احتمال زیاد تست بمب اتم بوده.

    احمدی نژاد عامل اسرائیل و عضو انجمن شیطانی فراماسونری است.خواهش می کنم جدی بگیرید.
    http://www.henrymakow.com
    anosiha.blogspot.com
    یا علی
    ——————————————-
    من که کاملا جدی گرفتم. عقاید سایر خواننده‌ها البته مهمه.

    لایک

  31. http://peiknet.net/05-02/news.asp?id=2127

    واقعا این اقایی که گفته اهل بم میباشد راست گفته یا از عاشقان نظام جمهوری اسلامی میباشد؟ در خبر من هم نوشته که مردم میگن ازمایش بوده در صورتی که این بابا گفته مردم نمیگن ازمایش بوده!
    ————————————————————–
    مرسی دوست عزیز از بابت اطلاع رسانیت. من دیگه با کارهای این آقایون آشنایی کامل پیدا کردم. مثال میزنم: شما در یک پست وبلاگی میگید که سهم ایران از دریایی خزر ۵۰ درصد بوده و جمهوری اسلامی اون رو از دست داده و رسیده به ۹ درصد. حالا من نوعی (فرض کنید به عنوان یک طرفدار رژيم) بر میگردم میگم طبق آمار موثق سایت نیویورک تایمز (!) سهم ایران در دریای خزر از زمان حضرت آدم ۱ درصد بوده که انقلاب اسلامی با قدرتی که داشته اون رو به ۹درصد رسونده. بعد هم اضافه میکنم شما آدم بی‌سواد که حتی سایت تایمز رو هم نرفتی بخونی چرا الکی آمار ۵۰ درصد میدی؟!؟
    اینجا شما نباید این کامنتهای طرفداران رژيم رو جدی بگیری. چون بعد از اینکه ۱۰ ساعت تو سایتی که طرف بهت گفته چرخ زدی و دیدی که اصلا چنین ۱ درصدی اونجا وجود نداره دیگه اون شخص مورد نظر نیست که جوابش رو بدی! یه چیزی میگه و در میره!

    لایک

  32. اقای allahmahdi عجب عکسی بود. واقعا ادم نمیدونه چی بگه. من از اولش حس میکردم که داره نمایش بازی میکنه و حس میکردم که کارهاش شبیه نمایشه اما اینها رو ندیده بودم. خواهشا اطلاعات بیشتری دهید.
    ————————————————–
    محموق کابالا رو میگید؟ من یک پست به همین نام دارم:دی

    لایک

  33. مضخرف بود .مردم خودشون عقل دارن این حرفارم قبلا از جاهایه دیگه حتما شنیدن .اگه عرضه داری درباره ی پروژه ی وزارت دفاع امریکا که همون هارپه بنویس .بنویس چطور نه به ادم رحم کردتن نه به حیوون.
    ————————————————
    تو مطلب رو کامل نخوندی. من به هارپ هم لینک دادم. مردمی که ازشون حرف میزنی کامنتهایی متفاوت با تو اینجا میگذارند.

    لایک

  34. سلام – اما بنده در ماه محرم سال 1388 شمسی در بم مظلوم بودم – روز پنجم دی ماه حدود دو روز قبل از تاسوعا(حدودا) مراسم بزرگداشت قربانیان حادثه تاسف بار بم در بهشت زهرا بم برگزار شد-شرکت کردم و برای شادی ارواح همه اعم از کودک و بزرگ دعای خیر کردم- ضمن اینکه تا به حال این گونه قبر دسته جمعی از یک خوانواده کنار هم ندیده بودم- جنازه زیاد در جنگ دیده بودم {شهدای زیادی که برای انتقال پیکر مطرشان به معراج کنار هم گذاشته شده بودند} در راه برگشت راننده چند تا سوال کرد ازمن >> که فلانی اگر کسی با بمب اتم؟؟؟!!! بمیرد چه جوری میشه > یا به خوانواده کشته شدگان دیه دادند.
    بنده چند تا علامت که خوانده بودم را به راننده گفتم >راننده با حیرت میگفت آره جسد بعضی مرده ها این جوری بوده و…..
    البته میگفت شب بعد از زلزله باران زیادی در منطقه آمد – که اگر آن باران بی سابقه نبود معلوم نبود حالا حالاها بم یها از دست گرد و غبار زلزله …….؟؟ نجات پیدا میکردند
    —————————————————————————-
    خدا بیامرزشون. یه روز ننگ این آزمایش رژیم بیرون میزنه.

    لایک

  35. خدا به مغز های معیوبتان شفا بدهد
    چرت وپرت سر هم نکنید.
    اگه آزمایش انمی بود امریکا شلوارش را میکند میگذاشت روی سرش
    —————————————————————-
    ای بابا…. شما الف نونیها چیکار دارین ما چی‌مینویسیم. مگه من میام وبلاگ شماها کامنت بذارم؟ برو آقا بزار باد بیاد…!

    لایک

  36. راستش دوست بمی داشتم که میگفت شب واقعه نور با صدای شدیدیو تو آسمون دیدن
    ——————————————-
    بله همینطوره. منهم از این گزارشات شنیدم. متشکرم از کامنتت.

    لایک

  37. ار ماریمولک هر چی بگی بر میاد
    ———————————————
    بهتره بگین هرچی بگی در میاد!

    لایک

  38. به نظر من این داستان حقیقت دارد ، حقیقتی تلخ و باور نکردنی
    اولین دلیل اینه که ارگ تاریخی بم قدمتی بیشتر از 1000 سال دارد و این نشان دهنده این مطلب بسیار مهم است که بم زلزله خیز نبوده است چون ارگ پابرجا بوده .
    دومین دلیل اینه که اگه اندکی از علوم مهندسی سر در بیارید به این حقیقت پی میبرید که آزمایشات هسته ای که در گودالهای عمیق زیر زمینی انجام میشود انرژی بسیار زیادی به زمین وارد میکنند که میتواند گسلهای آن منطقه رو فعال کند و گسل ها بسیار ضعیف و آسیب پذیر بشوند.مثلا اگه شما در کنار خونتون یک بمب بترکونید خونه شما آسیب پذیرتر از اوش میشه و شدت انفجار ، شدت تخریب رو بیشتر میکنه
    اما اگه به خرافات و اوهام اعتقاد دارید ، من که سهله اگه همه دانشمندای دنیا هم بگن شما باور نمیکنی که نمیکنی . ولی انسان رو خدا آزاد آفریده و بهش عقل داده اما انسان دوست داره برده و بنده هر کس و ناکسی بشه و تفکر نکنه که این عمر دو روزه دنیا رو هدر بده تا آخرتش رو بسازه

    لایک

  39. دمت گرم با شناختی که از این نظام دارم مطمئنم علتی جز این نداشته !!!

    لایک


بیان دیدگاه

دسته‌بندی