نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | اکتبر 30, 2008

آقایون خانمها سولماز چند منه؟

تو این هیر و ویری که وزیر کشوری که مدرک جعل کرده معلوم میشه جوونیاش دختر هم زده از اون طرف میاد مجلس به نماینده‌ها یکی پنج ملیون میده که از استیضاح انصراف بدن (حالا مثلا استیضاح نماینده‌ها اصلا عددی هست). مددی رو ولش کن هنوز طفلکی ل*خت نشده بود، تو این هیر و ویری که آخوند مملکت آنچنان تو فیل*م سو*پر کمر میزنه که نرم‌افزار همه رو به سخت افزار که چه عرض کنم گلاب بروتون خیلی ببخشید (… افزار) تبدیل میکنه. تو این هیر و ویری که وزیر ارشاد اسلامی مملکت (دقت کنین ارشاد اسلامی) دوتا بازیگر زن رو به گذاشتن زیر پا تهدید میکنه (کجای پا؟):

آقایون خانوما… سولماز چند منه؟ سولماز چند منه؟ من نمیدونم چرا همه کسایی که باسه این یارو سولماز مطلب مینویسن میزارن بالاترین همشون پسرن؟‌ باباجان هرکی میخواد خودشو بکشه بره تهران – خیابون فلسطین انتهای جنوبی خیابان. همونجا از خیابون که سربازها بقیش رو بستند. چرا؟ چون کاخ مادر شاه سابق که فعلا شده کاخ خامنه‌ای یا به اصطلاح بیت رهبری اونجاست. حالا هرکس از خطی که سربازها نگه داشتند عبور کنه با تیر میزنندش. شوخی هم ندارند. اینهم روش خودکشی. چرا میرین قرص از داروخانه میخرین؟ حیف قرص. قرص رو من باید بخورم که از دست این ملت دارم سرسام میگیرم! آی….! دق دادین منو. دق دادین منو!

—————————————————–

پی‌نوشت: نمیدونم امشب چم شد احتمالا از فیلم غم‌انگیز تلوزیون بود که شدیدا دپسرده شدم اومدم پای PC و پستهای قدیمی وبلاگ هویج که قبلا خونده و اصلا نخندیده بودم دوباره و تکراری همه‌رو خوندم و قاه‌قاه به تک‌تکشون خندیدم.
گمونم فردا برم خود کشی کنم. از همه کسانی که بهشون تو بالاترین فحش دادم عذر میخوام. اگه باور ندارین برین دم مسجد دوقوز‌آباد دوچومبکی تحقیق!

Responses

  1. سلام دوست عزيز !!!
    وبلاگ زيبايي داري ، اگه مايل به تبادل لينک هستي لينک من رو با نام عکس خفن فيلم خفن داخل وبلاگت بذار ، بعد به من خبر بده تا منم لينک شما رو در وبلاگم بگذارم
    http://sarzaminmoud.wordpress.com
    ————————————————-
    بزار خودم نگاه کنم اگه خفن بود چشم.

    دوست داشتن

  2. به قرآن اگه بری خود کشی کنی خودم میام دهنتو صاف می کنم.
    ———————————————————–
    موقع پریدن به پشت میپرم که صورتم سالم بمونه احیانا اگه کسی خواست دهنم رو سرویس کنه!

    دوست داشتن

  3. پیش نماز این مسجدی که گفتی این یارو گلستانی نیست؟؟ 😉
    —————————————————–
    نه جانم طرف مطمئنه خیالتون راحت!

    دوست داشتن

  4. خوبه می خندی؟ ما که راضی ایم به خنده شما به ما هم بخند …ملالی نیست.
    شادتر باشی
    —————————————————-
    من کی به شما خندیدم؟

    دوست داشتن

  5. همونجا میرید خود کشی؟
    ——————————————-
    دیگه پشیمون شدم. تصمیم گرفتم بجاش از کردان حمایت کنم!

    دوست داشتن

  6. گمونم تاثیر هویج باشه
    من هم الان رفتم یک کم خوندمش وسطاش به فکر خودکشی افتادم

    دوست داشتن

  7. مردم ما اگر از کردان حمایت نکنن چیکار کنن از قدیم گفتن خلایق هر چه لایق

    دوست داشتن

  8. اگر مایل به تبادل لینک هستید اطلاع دهید

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

