نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | دسامبر 9, 2008

برنامه توسعه سیاسی

هشت سال انتظار برای اینکه خاتمی مشخص کنه که یک رئیس جمهور کلا وظایفش چیه.

هشت سال انتظار تا احمدی‌نژاد به مملکت تر بزنه!‌ (ببخشید بدون سانسور نوشتم)

هشت سال دیگر انتظار تا خاتمی جای تر زدنهای احمدی‌نژاد رو پاک کنه (بله خوب مسلما دوران سازندگی بعد از احمدی‌نژاده. بله دیگه طول میکشه!)

هشت سال دیگر انتظار تا ببینیم نفر بعد از اینها چه میکنه!

جمعش میشه ۳۲ سال!

تا انتهای صحنه آخر این نمایش من که دیگه حدود ۵۰ سال سن دارم. شما چطور؟

دیوانه از قفس پرید...!

دیوانه از قفس پرید...!

شاید بد از این تصویر شما با خودتون عهد کنید که دیگه روی دکمه بیشتر بخوانید کلیک نکنید. اما دست نگه‌دارید. من قول میدم این بار آخر باشه. دست کم تو این وبلاگ.

Responses

  1. مطمئنا تلاش ما برای زندگی بهتر آیندگان ما خواهد بود. نوه ها و نتیجه هامون , نه حتی فرزندان خودمون
    —————————————————-
    خدای من!
    سروش! حرفت جالبه‌ها. نه اینکه خیلی بی‌ربط باشه. ولی آدم باید انصاف داشته باشه. هدر شدن آخرین سرمایه‌های باقی مانده از تمدن ایران به دست حکومت آخوندی و انتظار برای رفتن اینها در ۳۰ یا چهل سال آینده برای نوادگان ما ارزش داره؟!؟ بنظرم باید یکم دست بجنبونیم. نه؟
    بعد میگن اینقدر حرص نخور. اینقدر تو فکر دانشگاه و این چیزها نباش. ده آخه نمی‌شه دیگه:(

    دوست داشتن

  2. اه اه اول از همه که اون عکسو خواهش می کنم بردار که یه جوری شدم
    دوم اینکه گفته بودی من از اون کلمات فلان و فلان بکار نمی برم خوب منم به کار نمی برم «لااقل زیاد» واسه همین هم از یه اصطلاح دیگه استفاده کردم
    سوم اینکه داداش !! شما هر چه دل تنگت می خواهد بگو یا بنویس من و مردی که قصد فرار دارد خر کی باشیم که باعث بشیم تو درباره ی موضوعی بنویسی یا ننویسی
    چهارم اینکه دوست خوبم به زودی یه وقتی تعیین می کنم که با هم بچتیم
    موفق باشی
    ——————————————
    از بابت عکس خیلی عذر میخوام. قبول دارم که تهوء آوره. ولی بلاخره معلولین مادرزادی هم در جامعه وجود دارند. افراد مبتلا به منگولیسم و سایر نقایص مادرزادی. من فکر میکنم احمدی‌نژاد رو برای اجرای نقش رئیس جمهور انتخاب کردند تا مردم بیشتر به یاد آسایشگاه‌های بهزیستی بیافتند.
    در مورد سری مطالب «من از دانشگاه متنفرم» باید بگم نوشتن اونها باعث غصه خوردن خودم هم میشد. پس تصمیم گرفتم مدتی رهاشون کنم. واجب که نیست.
    منتظرم یه نوا بدی باهم بچتیم. فقط خواهشن تو ایمیل بهم نگو. همین وبلاگم بهم بگی کی بیام هم راحت‌تره هم سریعتر میبینمش.

    دوست داشتن

  3. عجب عکس ردیفیه پسر … وقاعا خدا هدفش از خلق همچین چهره ای چی بوده؟ چی رو می خواسته بمون بفهمونه؟ .. باید پیام خدا از این چهره رمزگشایی شه … جدی می گم 🙂

    می دونی عزیزم، مردم ایران تفکر انتقادی (critical thinking) ندارند .. به هیچ چی اعتراضی ندارند…بنابراین تا ابدالدهر صبر می کنند .. انقدر صبر می کنند تا معجزه بشه و نمیشه . بنابراین رشدی هم صورت نمی گیره.
    —————————————————-
    ما مردم ایران هستیم دیزرتر.
    تو اینطوری که گفتی هستی؟ من هستم؟
    واقعیت اینه که خامنه‌ای میخواد ما اینطوری باشیم.

    دوست داشتن

  4. پسر این عکسو از کجا پیدا کردی؟ جان تو نظریه داروین باهاش اثبات می شه یه میل به سایتشون بزنی جایزه خوبی می دن بهت.

    دوست داشتن

  5. آریو جان چرا فکر کردی قراره بعد از این وضع بهتر بشه فعلا گه سال به سال دریغ از پارسال
    ——————————————————–
    من دقیقا اینهارو گفتم برای کسانی که دچار توهم بهترشدن اوضاع هستند. که میبینم خداروشکر همه اطراف این وبلاگ صحیح و سالم هستند و کسی دچار توهم بهترشدن اوضاع مملکت نیست. بازهم خدارو شکر.

    دوست داشتن

  6. البته من یه چیز مشابه تو قبلنا نوشتم .. کاملا موافقم …عبدالله نوری بهترین گزینه هست بنا به دلایلی که دوستان بهتر از من گفتند
    ————————————————-
    خوبه! حالا باید ببینیم آیا عبدالله نوری به ریاست جمهوری مادام‌العمر خامنه‌ای پایان میده یا نه؟
    آیا عبدالله نوری برای خامنه‌ای بخاطر دستورهای قتلی که داده دادگاه برگذار میکنه یا نه؟
    آیا عبدالله نوری قادره به قانون حکومت مطلق آخوندها (ولایت مطلقه فقیه) پایان بده یا نه؟

    دوست داشتن

  7. آخه عزیز من! مگه قبلی ها امتحانشونو پس ندادن؟ پس کی دوباره غلت می کنه و دوباره اونارو انتخاب می کنه؟ نمی خوام فردا از ترس زندانی شدن یا اعدام یا … پامو از خونه بیرون نذارم ولی باید بگم که مثلا این خاتمی یا رفسنجانی به غیر از بخور بخور چه کار مفید دیگه ای داشتن؟ حداقل این احمدی نژاد یکم انصاف داشت. نمی دونی که چه فشار هایی از همین اشخاص روش بود! نمی تونست جم بخوره. من خودم اینو با چشای خودم دیدم
    —————————————————————-
    بله واقعا احمدی‌نژاد هم حق داشت بخوره اما خاتمی و رفسنجانی و دارودسته کوفتش کردند طفلکی رو.
    از قدیم گفتند نه این باشه نه ایشون لعنت به….

    دوست داشتن

  8. خاتمی . می آد ، نمی آد …
    —————————————-
    دستت درد نکنه. چشم. میخونمش.

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

