نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | دسامبر 13, 2008

معذرت خواهی

من عادت دارم اول یه کار بدی میکنم بعد معذرت میخوام. شما هم همینطور هستید؟ اما این دفعه میخواهم اول عذر خواهی کنم بعد یه مدتی کمتر به وبلاگم سر بزنم.
نمی‌خوام بگم مدتی به وبلاگم سر نخواهم زد. میخوام بگم مدتیست بشدت سرم شلوغ شده و استرس تمام کردن همه کارها در یک زمان به من فشار زیادی وارد میکنه. در حال حاضر ۶ کار هست که باید همه رو با هم انجام بدم و همه رو باهم به اتمام برسونم. اینه که اگر در ۴۵ روز آتی زیاد به وبلاگم نرسیدم من رو ببخشید. ولی لطفا وبلاگم رو در این مدت سر بزنید. این پایین مطالبی هست که مطمئنم شما حتما یکی دوتا از اونها رو هنوز نخونده‌اید در حالیکه براتون میتونند جالب باشند. اگر لطف کنین برای مطالبی که تا الان از سفارتخانه جمهوری دموکراتیک آریو نخوانده‌اید نظرتون رو بگید ممنون میشم.
دعا کنید برام تا از پس هر ۶ کار بر بیام.

Responses

  1. موفق باشی

    دوست داشتن

  2. دور شدن تلن دوامی نخواهد داشت.
    خانه ات آباد.
    ——————————————————
    هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!
    مسیح برام کامنت گذاششششششششششششششتتتت!
    اینجا در جمهوری دموکراتیک آریو همه هیجان‌زده و خوشحال هستند:)

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

