نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | ژانویه 14, 2009

عشق کامپیوتر

computerloveاز آنجا که بارها به خودم قول دادم تا پایان امتحانات ترم به اینترنت نیام و وبلاگ هم ننویسم و بنابر خلف وعده‌های فراوان تا این لحظه، اینجانب تصمیم به پلمپ رایانه شخصی خویش گرفته و تا پایان امتحانات دانشکاه (بله دانش کاه) قادر به نوشتن در وبلاگ نخواهم بود (طفلکی رو یجوری خرابش میکنم که تا اون موقع نتونم درستش کنم). لطفا زحمت کشیده وقت گذاشته و در مورد مطالب قبلی‌ام تا جایی که مایلید نظراتتان را در این مدت بنویسید.

خیلی متشکرم.

شما دوستان عزیز و مهربان رو به خدای بزرگ میسپارم.

Responses

  1. بفرمایید معتاد کامپیوتر
    البته خودم هم دست کمی از این بنده خدا ندارم
    وقتی فکر می کنم از اول سال تا امروز حتی یک شب هم اتفاق نیافتاده که به اینترنت سری نزده باشم ، کمی نگران میشم
    ————————————————
    من که امتحانام رو دادم و سریع اول از همه چپیدم پای کامپیوتر

    دوست داشتن

  2. آخیییییی
    آریو بیچاره در دام امتحانات طفلک!
    ———————————————————
    تموم شد باباااااااااااااااااااااااااااااا! تموم!

    دوست داشتن

  3. ای مزدور خرخون ! 🙂
    ——————————————————-
    تموم شد باباااااااااااااااااا!

    دوست داشتن

  4. یکی بیاد منو برداره

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

