نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | فوریه 25, 2009

ارواح گلهای مرده

دیشب خواب دیدم تلوزیون داشت برنامه‌ای راجع به کاشت هزاران گل برای یک مناسبت انقلابی نشان میداد. گلها سال قبل کاشته شده بودند و برنامه مربوط به گذشته بود. ناگهان من وارد آن صحنه تلوزیونی شدم. دشتی پر از گل. هزاران گل. تا چشم کار میکرد گلهای سفید صورتی آبی قرمز مشکی و رنگهای مختلف روی زمین روییده بودند. من شروع کردم با دستهایی از دو طرف باز بین گلها دویدن و در جایی روی گلها شیرجه زدم و غلطیدم. کسی به من گفت: آقا خجالت نمیکشی روی گلها غلط میزنی؟ اینها له میشن، پژمرده میشن.

من جواب دادم این گلها مال پارسالند. الان مردند. من دارم با ارواح گلها بازی میکنم…

Responses

  1. «افکار» خدابیامرز نیست وگرنه می دادم واست تعبیر خواب کنه.

    * آقا شما هم روح لطیفی داریا … چه خوابای نازنازیی می بینی . این دفعه خواب دیدی یه عکس ازش بگیر بذار همینجا تو وبلاگت ما هم ببینیم 😉
    ————————————————————-
    خیلی خواب قشنگی بود. کاشکی میتونستم ازش عکس بگیرم. کاشکی.

    دوست داشتن

  2. ارواح رنگين گل ها بايد خيال انگيز باشد!
    راستي گفتي كاشته شده بودن يا كشته !
    اين الف را من نفهميدم كه اشتباه تو بود يا ك ه رسانه…
    ——————————————————-
    نه کاشته بودند. یه زمین پر از گل که به ترتیب رنگ گلهارو به طور مرتب کاشته بودند.

    دوست داشتن

  3. چه خواب سمبليكي !
    اين روزها واقعا بايد با افكار ريفرم و راديكال عده اي مهجور و مطرود و مرده عشقبازي كرد ….
    —————————————————————–
    چی؟ عصبانی شدی؟

    دوست داشتن

  4. سلام خوبی؟
    عیدت مبارک ایشالله سال خوبی برا خودت و خونوادت باشه در پناه خدا باشی و موفق و خوشبخت و از همه مهمتر سلامت 🙂

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

