نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | آوریل 6, 2009

چرا مردم به دیدن اخراجی‌ها میروند؟

akbar-abdi-6علت اینکه این روزها ملت صف کشیدند جلوی سینما‌ها تا ساخته دهنمکی رو ببینند، بی‌فرهنگی مردم، بی‌شعوری مردم، حماقت و جهل مردم، ساده‌لوحی و عوام بودن مردم، نمک‌نشناسی و خلاصه هزار و یک جور فحشی که این جماعت وبلاگ نویس ایران در این مدت به مردم خودشون بستند نیست!

مردم به پشتوانه اعتبار اکبر عبدی و دیگر بازیگران این فیلم به سینما میروند. حالا سوال من از مردی که تصویرش را در مقابل دارید اینست:

آقای اکبر عبدی.

دلت میخواد یکی از اون کاردهای دهنمکی بخوره وسط اون شکم چاقت؟!؟

اگر نه،

پس چرا رفتی تو فیلم این چاقوکش بازی کردی؟

این سوال رو از خودت و بقیه اون جماعت الکی خوش جلوی دوربین اخراجی‌های ۲ بپرس.

آره قربونش.

————————————————-

پی نوشت: بی زحمت بعد از اینکه زحمت کشیدین این مطلب رو خوندید مطلب پایینی رو هم بخونید. ممنون میشم. چونکه ارزش نداره برای یک سوال از این مرد فربه این داستان این پایین خاک بخوره و خونده نشه. با شما خواننده محترم هستم ها! نه با این یارو که عکسش این بالاست.:دی

Responses

  1. من بشخصه نمی رم سینما برای دیدن این فیلم
    ——————————————
    خوب کاری میکنی:)

    دوست داشتن

  2. من هم این 2 شنبه می رم بعد برای شما تعریف می کنم
    —————————————————-
    شاسکول میدونی یعنی چی؟
    اوه خدای من!

    دوست داشتن

  3. ولی من فکر می‌کنم همون حماقت مردم باشه. یعنی حماقت که نه ندونستن ماجرا
    شما دم گیشه واستا از هر ده نفر که دارن میرن فیلم رو ببینن بپرس ده نمکی کی بوده٬ فکر می‌کنی چندتاشون بدونن … بعد براشون توضیح بده جریان چی بوده٬ فکر می‌کنی چند نفرشون همچنان تو صف واستن که پول بریزن تو کلاه این مردک؟
    ——————————————–
    بعد ما تو این کشور بمونیم و فرار نکنیم خارج؟ چند نفر مثل ما فکر میکنند؟ از تنهایی خسته نشدی؟

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

