نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | آوریل 18, 2009

یکی از عجیب‌ترین اتفاقات دنیای کامپیوتر!

angry_woman_with_computerآقا همه جور خطا که ویندوز به خورد مردم بده دیده بودیم اما راستش تابحال نشنیده بودیم که یک کامپیوتر فحش بده!

یکی از دوستانم در محل کارش پشت یک کامپیوتر مینشیند تا امور کامپیوتری شرکت محل کارش را رتق و فتق کند (درست نوشتم؟). خوب طبق معمول کامپیوتر اون عبارت است از مانیتور و صفحه‌کلید و ماوس و یک کیس حلبی گنده و داخل صفحه‌مانیتورش هم ویندوز XP.

هر چند روز یکبار اون باید یکسری فایلهای حسابداری رو برای دفتر دیگر شرکت بفرسته. برای اینکار روش بخصوصی داره. یک Dial Up Connection دقیقا مثل همینی که بعضی از ماها برای وصل شدن به اینترنت میسازیم درست میکنه و در اون شماره اون یکی دفتر شرکت رو وارد میکنه و شماره گیری میکنه. بعد از تماس مودم با رایانه دیگر، شروع میکنه به ارسال فایلها. همین.

امروز که رفتم سری بهش بزنم مثل همیشه در دفتر کارش نشسته بود. ما باهم مشغول صحبت شدیم. وسط حرفمون یک لحظه وارد منوی Start ویندوز شد و از اونجا روی اون Connection که توضیح دادم کلیک کرد و کامپیوترش شروع کرد به وصل شدن.

در حالی که ما برای هم جکهای احمدی‌نژاد رو تعریف میکردیم صدای بلند و آشنای مودم از داخل کیس بلند شد: «غینگ غینگ غینگ غینگ، غیژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژژ، غیگو غیگو غیگو غیگوووووووووووووو…. اگه یه بار دیگه این شماره ‌رو بگیری میام اونجا مودم رو میکنم تو کو  نت!».

این آخری صدای یک زن جوان خشمگین و عصبانی بود که خیلی مبهم و ضعیف قاطی خشخشها از داخل کامپیوتر دوستم بگوش رسید!!! من هاج و واج میخکوب شده و یک نگاه به کامپیوتر و یک نگاه به دوستم میکردم.

من گفتم « این چی بود؟!؟». و اون جواب داد: «راستش هر دفعه که من این شماره رو میگیرم خط رو خط میشه میافته رو شماره این خانومه. این هم هر دفعه گوشی رو برمیداشت و میگفت علو؟… علو؟… اما این دفعه مثل اینکه عصبانی شده بود!».

من اینجا از خنده منفجر شدم. و جاتون خالی اینقدر خندیدم که اشکم از هر دو چشم دراومد.

Responses

  1. جدی جدی بود این قضیه ؟!
    :)))))
    ——————————————————-
    آره بابا. جدی!

    دوست داشتن

  2. too title safe , angrury ro amdi oontori neveshti ya manzooret angry be manie asabani bood ?
    —————————————————-
    همینجوری. شمام لطفا پینگلیش ننویس که در وبلاگم جایگاهی ندارد. خیلی متشکر.

    دوست داشتن

  3. 🙂
    —————————————————–
    تبسم فرمودند بلههههههههههههههه…….

    دوست داشتن

  4. 🙂
    چقدر بی ادب…

    تازه من ویروس هم دیده بودم که فحش های آب دار میده
    ————————————————–
    از این ویروسها منهم دیده بودم. اما راستش ندیده بودم این چنین صدایی از توی کیس بیرون بیاد!

    دوست داشتن

  5. =))))))))

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

