نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | آوریل 21, 2009

پیشنهاد ورزشی پیرامون کنفرانس ژنو

ahmadinejad_monkey_target

این که امسال احمدی‌نژاد باز هم میاد کاملا برای من و شما محرز و مشخصه. میدونم نمی‌خواید بیاد ولی اینه که هست!

اما من موندم معطل. بار دوم که هیچ، وقتی فردای روزی احمدی‌نژاد برای بار سوم پی‌درپی اومد، این مردم چطوری خودشون رو توجیح خواهند کرد!

از طرف دیگر ما که کاری به خامنه‌ای نداشتیم. داشت زندگیش رو میکرد. مثل یک شاه، خوش میگزوند. ما کاری به حضرت آیت‌… (حیفم اومد نام خدارو بنویسم) حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی خامنه‌ای نایب امام زمان و ولی‌امر مسلمین و حضرت اولی‌الامر نداشتیم!!!

آخه یهو چی شد که اینطور از دست ما رعیت حیف نون خشمگین شد و این دیو رو به عنوان نخست وزیر مملکت گماشت؟ شما میدونید چرا؟ اگه میدونید لطفا به من هم بگید:(

راستش هر وقت به احوال ایران فکر میکنم معده درد میگیرم. الغرض:

در مورد کنفرانس ژنو یک پیشنهاد ورزشی دارم. اگر در این مملکت اجازه قضای حاجت هم نداریم اختیار اتاق خودمون رو که تا حدودی داریم. نداریم؟

میتونید این عکس محمود رو این بالا بردارید بزرگ پرینت کنید به دیوار اتاقتون بچسبونید به طرفش گوجه فرنگی پرت کنید و سعی کنید نوک دماغش رو هدف بگیرید تا نشونه‌گیریتون قوی شه! اجرای سه بار در هر روز و هر بار ۱۰ دقیقه این ورزش برای رفع استرس و دق ‌دلی و همچنین به عنوان تمرینی برای تیراندازی توصیه میشود. (متاسفم محمود! ولی ‌تو داری زندگی مارو نابود میکنی).

دقت کنید عرض کردم سه بار در هر روز و هر بار ۱۰ دقیقه. لطفا زیاده‌روی نکنید تا شانه‌هایتان درد نگیرد و برای آبروی خودتان هم که شده از بکار بردن الفاظ رکیک حین ورزش خودداری کنید!

با تشکر.

—————————–

پی‌نوشت برای پیروان فرقه احمدی‌نژاد پرستی: بیخیال رفقا. این مملکت با ته‌مانده چاه‌های نفتش برای شما که بخورید و بیاشامید. ما که داریم از این مملکت فرار میکنیم میریم. حداقل بزارید تو وبلاگمون راحت باشیم. این فحش‌های آبنکشیده‌تان را که میدانم الان گذاشتید دم دست غلاف کنید که در وبلاگ من جایی ندارد.

پی نوشت برای آوارگان هموطن: غصه نخورید عزیزان کاریست که شده. محمود و اربابش خامنه‌ای حالا برای شیمیایی کردن همه این خاک و کشتن همه ما ملت، هم اصلحه کافی دارند هم دشمن‌اصلیشان آمریکا فعلا کفگیرش به ته دیگ خورده. به گمونم الان بهترین کار برای ما مردم، فرار از ایرانه.

Responses

  1. 😐

    دوست داشتن

  2. آریو جان معده دردت ریشه عصبی داره منم احتمالا» خرداد ماه بهش دچار میشم!!
    دلم میخواد به آرزوت برسی و یه روزی پستتو از اونور آبها هوا کنی 🙂
    ——————————————————-
    مرسی مانیا. خدا از دهنت بشنوه:)
    امیدوارم توهم به آرزوهات برسی

    دوست داشتن

  3. منم موخوام برم!
    دیگه اصلا عرقه ملی ندارم.
    هر چی هم که تو این مملکت خراب شده اتفاق افتاده و یا داره میفته رو حواله میکنم به چپم!

    دوست داشتن

  4. سلام .ولي من بهت قول مي دم ديگه رأي نمياره مطمئن هستم .حالا ميبينيم عزيز .موفق باشي
    ————————————–
    خدا کنه دیگه رای نیاره.

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

