نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | مه 2, 2009

بزرگداشت فاجعه بم و نکوداشت ایرج بسطامی

zelzeleye-bamپوتین عزیز مطلبی نوشته با عنوان پنجمین نکوداشت زنده یاد بسطامی با گروه یاران. باعث شد یاد این حادثه دردناک بیافتم. درواقع من سال پیش مطلبی نوشتم به یاد بمباران هسته‌ای بم. برای کسانی که این مطلب را نخوانده‌اند توصیه میکنم حتما آنرا بخوانند.

من هنوز هم اعتقاد دارم در شهر بم بمباران هسته‌ای رخ داده. انفجار یک بمب هسته‌ای در چندین متر یا شاید کیلومتر زیر زمین به تنهایی باعث مرگ ۳۰۰هزار نفر نشده. و بنابراین لرزه‌نگارها و ماهواره‌ها نتوانسته‌اند آنرا ردیابی کنند. بلکه این انفجار موجب شکستن گسل چند‌هزار ساله‌ای شده که نهایتا ۶ ساعت بعد در چندین کیلومتری محل حادثه موجب رخداد یک زلزله گشته. بنابراین زلزله از نظر آزمایشاتی که انجام شده کاملا طبیعی به نظر آمده.

چیزی که من به آن اعتقاد دارم اینست که جنایت بزرگ خامنه‌ای، یعنی کشتار مردم غیر نظامی در یک انفجار هسته‌ای خلاصه نمی‌شود. خامنه‌ای به عنوان فرمانده‌کل قوای اتحاد جماهیر اسلامی ایران مسئول عواقب آزمایش ‌هسته‌ای بم است که موجب تحریک گسلها و در نهایت وقوع زلزله گشته. زلزله ای که بزرگترین بنای خشتی گلی جهان را نابود کرد. ۳۰۰هزار نفر انسان را کشت. و جه بسا با رفتار بعدی مردم کشورمان به افسانه غیرت مردم ایران پایان داد.

هرچقدر جنایت خامنه‌ای عظیم و ظلم او بزرگتر باشد من اعتقاد دارم خدا بزرگتر است.

مردم ایران، بیاید با پیگیری این جنایت نگذاریم خون قربانیان آن پایمال شود.

بم را فراموش نکنید.

————————————-

پی نوشت: به جهت احترام به آزادی بیان این هم یک نظر دیگر در مورد زلزله بم و البته مخالف با نظر بنده!

Responses

  1. آریو جان نمیدونم شاید حق با تو باشه اما مگه ممکنه اینهمه دانشمند ایرانی و خارجی که رو زلزله بم تحقیق کردن نفهمیده باشن؟
    الله اعلم
    من مطمئنم اون دنیایی وجود داره که آدما مجازات میشن این محاله که عدالت خدا اینطوری باشه که کسی که یه نفرو کشته با کسی که هزاران نفرو کشته فقط با یه مرگ یا اعدام مجازات بشن!!!!
    پس حالا که تو این دنیا هیچیو نمیدونیم اون دنیا همه چیو میفهمیم که بالاخره حق با کی بود؟
    ——————————————–
    من مطمئنم خدا اون دنیا عدالت رو اجرا میکنه. یا دست کم امیدوارم.
    😦

    دوست داشتن

  2. با سلام ،‌ برادر !!! آيا تو كه خدا را بزرگتر مي داني ، اين سوال برايت پيش نيامده كه خدا به دين خود از بقيه مردم مهربان تر و نگهباني اش قوي تر است ؟ چرا شوراي سقيفه براي جانشيني خدا تشكيل جلسه داد !!‌آيا خدا نميدانست كه براي پيامبر (ص) جانشين انتخاب كند ؟
    آيا شما كه در مذهبتان به عادل بودن خدا قائل نيستيد مي توانيد از عدالت دم بزنيد‌؟
    آِن سخن احمقانه براي چيست ؟ بمب در زير زمين !!‌درست است كه ايران بمب اتم ندارد ولي اگر داشت حداقل اولين حكومت اسلامي بود كه داراي بمب اتم است
    ما خون خود را براي ريختن در راه خدا نگه داشته ايم
    يا علي مدد
    ———————————————–
    شورای سقیفه؟ به عادل بودن خدا قائل نبودن؟ احمقانه؟ خون خودتون؟ من که نفهمیدم! شما البته از من باهوشتر هستید:)

    دوست داشتن

  3. سلام دوستان عزیز
    با دوستی صحبت می کردم که خانوادش موقع زلزله در بم بودند و می گفت که دقیقا قبل از زلزله مردم صدای یک انفجار بزرگ رو شنیدن، به احتمال زیاد تست بمب اتم بوده.

    احمدی نژاد عامل اسرائیل و عضو انجمن شیطانی فراماسونری است.خواهش می کنم جدی بگیرید.
    http://www.henrymakow.com
    anosiha.blogspot.com
    یا علی
    ————————————
    من که کاملا جدی گرفتم. ولی این کامنت رو یکجا میگذاشتی هم خواننده داشت:) مرسی.

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

