نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | ژوئن 27, 2009

فایل سخنرانی مح*سن سا*زگ٫ارا

Sazegaraسلام بچه‌ها. همونطور که میدونید مح*سن سا*زگا٫را دیگر در ص*دای آم*ری*کا صحبت نمی‌کنه. ایشون در وبلاگ شخصی خودش گفته که این کار علی سجادی مدیر خبر ص*دای آم*ری*کاست که از ورود اون به برنامه جلوگیری میکنه. بنابراین مح*سن سا*زگ٫ارا تصمیم گرفته تحلیلهای خودش رو بصورت فایلهای صوتی ۱۰ دقیقه‌ای در وبلاگ شخصیش بگذاره. با این حال باز کردن وبلاگ مح*سن سا*زگ٫ارا در شرایطی که این وبلاگ فیلتر شده سخته. بنابراین شما میتنونید این فایلهارو از این آدرس دانلود کنید:

http://sazegara.250free.com

من در وبلاگ خود سازگارا اعلام کردم که این کار رو کردم. اما از اونجا که نمی‌خوام هر کسی یک سری فایل خودش درست کنه و به اسم سازگارا بگذاره تو اینترنت عرض میکنم من فقط این سایت رو آپلود کردم که عرض کردم و اگر مح*سن سا*زگا٫را به هر طریقی به من اعلام کنند این اکانت را پاک خواهم کرد. فعلا که جاش امنه. پس دانلود کنید ببینید چیا گفته!:) مح*سن سا*زگا٫را مردم رو به جنگ فرسایشی با کودتاچیها تشویق کرده. بهترین قسمت سخنرانیهاش این بود که گفته بود که یک اسپری سبز برداری و علامت V پیروزی رو که مانند عدد ۷ هست روی دیوارهای شهر بکشید. خیلی سریع انجام میشه و امکان گیرافتادن هم خیلی کمه. همینطور شبها یک بادکنک که با گاز سبک (مثل نئون) پر شده بردارید ببرید از یک جای مرتفع آویزون کنید تا فردا صبح همه مردم ببینند. تجربه نشون داده وقتی مزدوران رژیم قلاب میگیرند و میرن بالا که بادکنک رو بکنن همین کارشون میتونه باعث هو کشیدن مردم بشه. این میتونه به مردم یاداوری کنه که جنبش هنوز نمرده و اینکه کودتاچیها خسته و فرسوده میشن و بتدریج کنترل رو از دست میدن.

بچه‌ها چهارسال دیگر حبس و شکنجه خیلی سخته. بیاید تمومش کنیم. قبل از اینکه طولانی بشه.

Responses

  1. ایول به مرامت.
    ——————————————–
    چاکریم داداش.

    دوست داشتن

  2. man tajikam , va daram yak taraneh va avaze bara jonba josh sabzeh shoma, va an ra beh hameh ham kalamanam hedia makonem. Arezo ma konam ke hama adamha ham bara in jonbojosh sabz maya konin , zenda basha mamlekate to.


    —————————————————-
    دستت درد نکنه هم زبونم:)
    بچه‌ها من لینکشو دیدم خیلی قشنگه. شماهم برید تو لینکی که داده تو YouTube کلیپی که ساخته ببینید.

    دوست داشتن

  3. THANK YOU
    THANK YOU

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

