نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | مارس 28, 2010

اوستا کریم

هوای سر بهاری، بارون تند، منهم از سر صبح یلا قبا راه افتاده بودم بیرون و مثل بید میلرزیدم. همین چند روز پیش بود. سر یک جاده در یک نقطه دور افتاده وایستادم منتظر یک ماشین گذری و داشتم میگفتم عجب کشور بدیه. وقتی هوا سرد بشه هیچ کس سوارت نمی‌کنه. همه از کنارم میگذرند اونم حالا که سردمه و لباس زیادی ندارم. ای خدا…!

بلافاصله یک ماشین مدل بالا جلوم پارک کرد. داخل ماشین نشستم. آهنگ مورد علاقم رو گذاشته بود که گوش کردم. من رو رسوند. و درمقابل هیچ چیز نگرفت!

میدونی؟ درسته که این کشور بدیه. اما مهم اینه که خدا خوبه. همیشه هوامو داره. اگه اطرافم یک نفر آدم خوب و با معرفت باشه فوری مارو سرراه هم قرار میده.
من چاکر اوست کریم هستم:)

عید هممون مبارک. ایشالله که امثال هرکی از ایران سیر شده اقامتش رو بگیره و فلنگ رو ببنده. الهی که امثال جهان از دست این رژیم سفاک خلاص شه. ایشالله که امثال بخت دخترهای ترشیده و پسرهای عذب‌اقلی هم وا شه:دی

Responses

  1. اشا الله ؟؟؟ چرا به امید پروردگار بهتره این الله با اینا دستش تو یه کاسست دوست عزیز وبلاگ جالبی داره خیلی خوشم امود از دست نوشته خوشم میاد خودم زیاد حوصله ندارم بنویسیم بیشتر کوپی میکنم ولی ای کاش میشد که بنویسم خودم
    ——————————————————————-
    از قلت املاییهات معلومه که پاک حوصله نوشتن نداری! اما مرسی که خوندیش. بله که به امید خدا:)

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

