نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | ژوئیه 22, 2010

چرا بالاترینی نیستم

۱. چون دلم نمی‌خواد برای عضویت منت بکشم (اگر گوگل زمانی غلطی کرد و عضویت در جی‌میل رو دعوتنامه‌ای کرد بخاطر این بود که کمبود فضا و مشکلات تکنیکی دیگری در کار بود. اما بالاترین به نحو عجیبی سیاست جمهوری اسلامی رو ادامه میده: مردم رو از هرچه محروم کنی به اون حریص میشن!).

۲. چون دلم نمی‌خواد بسیجیها بهم فحش بدن و من اجازه نداشته باشم جواب اونهارو بدم.

۳. چون دلم نمی‌خواد فحاشیهای بسیجیها برای سالها همونجا زیر اسم من باقی مونده باشه و من قادر به پاک کردن فحشها نباشم.

۴. چون دلم نمی‌خواد وقتی جواب یکی از اون بسیجیها رو دادم از سایت حذف بشم درحالیکه اون آقازاده هنوز اونجاست و داره به مردم فحش میده.

۵. چون میخوام حالا در ایران زندانی هستم حداقل تو اینترنت احساس آزادی بکنم. دلم نمی‌خواد جایی باشم که رفتارهاش همیشه من رو یاد ولایت مطلقه خامنه‌ای میاندازه.

۶. چون وقت برای بالاترین ندارم. وقت ندارم هی چرخ بزنم و مثبت و منفی بدم.

۷. چون… چون بالاترین به کاربرانش تر میزنه!

Responses

  1. خوشم میاد سریع هم در باره پیام ها پست میدی . به هر حال من اگه دعوت نامه داشته باشم به اولین نفری که میدم تو هستی..

    در ضمن من تو وبم لینکت کردم تو هم دوست داشتی منو لینک کن
    —————————————————-
    دستت درد نکنه. چشم:)

    دوست داشتن

  2. اریو مردی که همواره مینویسد . حتی وقتی ما نمی نوشتیم
    مخلص اریو هم هستیم . تمتاسفانه رنکینک من کمه نمیتونم دعوت نامه ارسال کنم اگر به حد نسب رسید اولین گیرندهش شمایی .

    در مورد این دعوت نامه هم اریو اون طور نیست که فکر میکنی . بالاترین اگر ثبت نام رو مستقیم کنه از زریق ثبت نامهای جعلی و ارسال پیامهای اسپم میشه در کمتر از چند ساعت کل سایت رو فلج کرد
    این یک روش امنیتی هست برای سایتی که برای دولت ایران حساسیت زیادی ایجاد کرده . مطمئنم روزی که جمهوری اسلامی بره بااترین دعوتنامه رو حذف میکنه .
    ————————————————-
    امیدوارم که اینطور باشه. اما سایر رفتارهای مشکوک چی؟ حذف کردن آی‌دیهای کاربران بدون دلایل موجه؟

    دوست داشتن

  3. آقا چرا منت بکشی؟ کافیه لب تر کنی.
    ——————————————–
    راست میگی؟ خوب… یکی بفرست… یعنی لطفا!

    دوست داشتن

  4. میزان فحش بسیجی ها افتخار و ارزش نویسنده و مطلب رو نشون می ده.
    —————————————————–
    دمت گرم! ایول. نظر خوبی بود:)

    دوست داشتن

  5. آریو جان، هر کاربر در ماه فقط دو سهمیه داره. ایمیلت رو در بخش کامنت وبلاگم بذار. در اسرع وقت برات دعوت نامه می فرستم.
    —————————————————-
    رفت تا این اسرع وقت کی باشههههههههههههههههههههههههه :دی
    عجله‌ای نیست:)

    دوست داشتن

  6. آريو جان، الان يه دعوت نامه دارم .اگه خواستي بهم بگو تا برات بفرستم. در ضمن ايميلت رو هم برام بذار
    ————————————————
    خیلی خیلی خیلی متشکرم از لطفت. در حال حاضر یکی از دوستان برام فرستاده. رفتم عضو شم. گفت شما باید یک آزمون ورودی بدید!! چون وقت نداشتم از اون موقع تا حالا همینجوری لنگ در هوا مونده!

    دوست داشتن


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

