نگاشته شده توسط: آریو شعبانی | سپتامبر 17, 2010

همه امید من…t

همه امید من برای زندگی در این دنیا وعده‌های کسی مبنی بر حسابرسی اعمال همه مردم و پاداش دهی و جزای آنهاست. برای من عذاب کشیدن کسی که به من ظلم کرده حتی تا ابد اصلا اهمیتی نداره چون آدم کینه‌ای نیستم. برای من وعده او مبنی بر آسایشی بعد از همه این سختیها مهمه.

تمام دلخوشی من در این دنیا بودن با اونه. اونی که بعضی وقتها باهاش دعوا میکنم ولی همیشه دوستش دارم. من بجز اون هیچ انگیزه‌ای برای زندگی در این بقول خودش اسباب‌بازی ندارم. همه آرزوی من روز رسیدن به آرامش در کنار اونه. روزی که این کابوس تمام شه.

و من همیشه از اون دفاع کردم. حتی اینروزها و در مقابل اینهمه آدمهایی که تو اینترنت به من میگن که اون دروغ گفته. میگن که مارو سر کار گذاشته. مارو پیچونده. میگن اصلا وجود نداره. میگن همش زائیده تخیلات آدمهاست و اینکه همه ما پوچ و نابود خواهیم شد. میگن هممون نیست میشیم و اون نیست که مارو حفظ کنه. من همیشه ازش دفاع کردم. گفتم اینطور نیست. اون راست گفته. بلاخره هممون پیش اون میریم. میاد روزی که اون روی همه رو کم میکنه. عالم رو کن فیکون میکنه. حساب همه رو کف دستشون میگذاره. کی میشه به همه نشون بدم بگم ببینید. این اون روزیه که میگفتم. اگه اون نباشه حاضر نیستم یک لحظه به عنوان تکه سنگی متحرک در یک دنیای پوچ ادامه داشته باشم. هر روز به عشق دیدن جای پای اون در این دنیا از خواب بیدار میشم. و با خاطرش شبها به خواب میرم.

من حق دارم اون رو برای خودم بخوام. مگر اون من رو برای خودش نمی‌خواست؟ هیچ کس هنرمندانه‌تر از اون نمی‌تونست من رو اینطوربین مردم تنها و بیکس بکنه. دلم میخواد شاهد بوده باشه که شبی که از خواب پریدم درحالی که صدای کوبیدن قلبم به استخوانهای دنده‌ام رو میشنیدم فقط اون رو صدا میکردم تا آرومم کنه. اصلا ترسی از اینکه بمیرم نداشتم. بلاخره که باید بمیرم. نمی‌خواستم یک عمر در این دنیای اسباب بازی علیل و گرفتار بشم و مردم رو هم گرفتار خودم کنم. پس کی بهش میرسم؟

آخه تو کجایی؟

کجایی؟

کجایی؟

من جواب این امواج ناامیدی رو چی بدم؟ چرا نمی‌گی کی و کجا می‌خوای من رو ببری؟


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

